Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (18.02.2013)
FULKOVÁ M. Diskurs umění a vzdělávání. Praha: H and H 2008. ISBN 978-80-7319-076-7.
FULKOVÁ, M., SLAVÍK, J. Receptivní profil dětského návštěvníka muzea. Evidováno: Nadace Open Society Fund, Staroměstské nám. 22, Praha 1, evid. č. P1-452/95, UK v Praze - Pedagogická fakulta, č. 888-100-112, 1/6/99. FULKOVÁ, M. Děti se nenarodily v galeriích. Diskurs empirického diváka. In Šupšáková, B. a kol. Vizuálna kultúra a umenie v škole. 1.vyd. Bratislava: DIGIT, 2004. 214 s. ISBN 80-968441-1-3. FULKOVÁ, M. Kresba jako komunikace: sociální a kulturní vlivy v dětském výtvarném projevu. Výtvarná výchova/Myšlení, tvorba, dialog. 2004, 4, mimořádné číslo. Str. 16-24. ISSN 1210 3691 FULKOVÁ,M. Když se řekne ...vizuální gramotnost. Výtvarná výchova 4, 2002,. roč. 42, str. 12-14. ISSN 1210 3691 FULKOVÁ,M. Žádná výtvarka není ostrov sám pro sebe: znepokojivá zkušenost cizího. K osnovám výtvarné výchovy, návrh B. Výtvarná výchova, 40, 2000. č. 1, str. 11-14. ISSN 1210-3691 ROESELOVÁ,V. Proudy ve výtvarné výchově. 1.vyd. Praha: SARAH, 1999. 220 s. ISBN 80-902267-3-6. SLAVÍKOVÁ, V.; SLAVÍK, J.; HAZUKOVÁ, H. Výtvarné čarování - artefiletika pro předškoláky a mladší školáky. Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta 2000, 212 s. ISBN 80-7290-016-1 (40% - teoretická část publikace) KINDLER,A.M. Prehľad výskumu výtvarného vývoja. In ŠUPŠÁKOVÁ,B. Detský výtvarný prejav. 1.vyd. Bratislava: DIGIT, 2000. 184 s. ISBN 80-968441-0-5 SLAVÍK, J. Gedanken zum Spiel - Reflexive Konzeption der Kunsterziehung im Kontext der Teorie sozialer Spiele von Bourdieu. In KOBLER, J.; SCHOLZ, O. Ästhetische Erziehung in der Tschechischen Republik. Berlin : Universität der Künste Berlin, 2004. s. 97 - 110. 190 s. ISBN 3-89462-116-8.
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (16.02.2009)
HALL, F. Co se stalo s postmodernismem. In Labyrint, č. 3-4, 1998
MUKAŘOVSKÝ, J. in GRYGAR, M. : Terminologický slovník českého strukturalismu, Brno: Host, 1999.
EAGLETON, T.: Idea kultury. Brno, Host, 2001.
ECO, U. (1995). Skeptikové a těšitelé. Praha, Nakladatelství Svoboda
FULKOVÁ, M. (2002). Když se řekne ? vizuální gramotnost. Výtvarná výchova, roč. 42, č. 4., str. 12 - 14. ISSN1210-3691
FULKOVÁ, M.: Diskurs umění a vzdělávání. Praha, Nakladatelství H+H, 2008.
FULKOVÁ, M. (2002). Když se řekne ? vizuální gramotnost. Výtvarná výchova, roč. 42, č. 4., str. 12 - 14. ISSN1210-3691
FULKOVÁ, M. a kol. Edukativní programy Galerie Rudolfinum, Galerie Rudolfinum, 1997 - 2008.
HORÁČEK, R.: Galerijní animace a zprostředkování umění. MU Brno 1998.
KESNER, L. ml.: Muzeum umění v digitální době. Vnímání obrazů a prožitek umění v soudobé společnosti. Praha, Argo a Národní galerie, 2000.
KESNER, L. (ed.): Vizuální teorie. Současné angloamerické myšlení o výtvarných dílech. Praha, H+H, 1997.
KITZBERGEROVÁ, L. Přemýšlení o znaku. Interní materiál KVV PedF UK. 2006.
časopisy: Výtvarná výchova
|