|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Vojíř, Ph.D. (11.02.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (19.08.2017)
Jančaříková, K. Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších školních žáků Kurz podpořen prezentacemi v Moodlu http://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=3948#section-2 |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (01.02.2019)
Ukončení předmětu je možné dvojím způsobem: 1) Aktivní účast + zpracování úkolu dle zadání Upřesnění: Aktivní účastí se rozumí přítomnost po celý čas výuky (tedy bez pozdního příchodu a dřívějšího odchodu) a soustředění se na výuku (student aktivně odpovídá na otázky vyučující, zapojuje se do učebního procesu, nevyřizuje si poštu na notebooku, nevyrušuje apod.). Právo rozhodnout, čí účast bude resp. nebude považována za aktivní má vyučující. Pokud má vyučující dojem, že si student na výuce učivo neosvojil, má právo požadovat přezkoušení. 2) Přezkoušení + zpracování úkolu dle zadání Vysvětlení: Tato možnost je určena studentům, kteří nebyli přítomní na celé výuce a nebo těm, kteří se na výuce věnovali jiným záležitostem. Přezkoušení probíhá ve třech termínech určených vyučujícím ve zkouškovém období. Upřesnění: Student si k přezkoušení nastuduje doporučenou literaturu a řádně se z ní připraví (nestačí zápisky od spolužáků). Termíny přezkoušení určuje vyučující.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Vojíř, Ph.D. (13.02.2019)
Základy didaktiky a metodologie realizace přírodovědného vzdělávání a environmentální výchovyna prvním stupni ZŠ. Teoretická část 7. Propojení s PT environmentální výchova. 8. Seznámení s literaturou.
Aplikační část Postavení přírodních věd v RVP. Praktická část Zkušenosti z výuky.
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (01.02.2019)
Nejsou žádné zvláštní požadavky k zápisu. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (19.08.2017)
Ukončení předmětu je možné dvojím způsobem: 1) Aktivní účast + zpracování úkolu dle zadání Upřesnění: Aktivní účastí se rozumí přítomnost po celý čas výuky (tedy bez pozdního příchodu a dřívějšího odchodu) a soustředění se na výuku (student aktivně odpovídá na otázky vyučující, zapojuje se do učebního procesu, nevyřizuje si poštu na notebooku, nevyrušuje apod.). Právo rozhodnout, čí účast bude resp. nebude považována za aktivní má vyučující. Pokud má vyučující dojem, že si student na výuce učivo neosvojil, má právo požadovat přezkoušení. 2) Přezkoušení + zpracování úkolu dle zadání Vysvětlení: Tato možnost je určena studentům, kteří nebyli přítomní na celé výuce a nebo těm, kteří se na výuce věnovali jiným záležitostem. Přezkoušení probíhá ve třech termínech určených vyučujícím ve zkouškovém období. Upřesnění: Student si k přezkoušení nastuduje doporučenou literaturu a řádně se z ní připraví (nestačí zápisky od spolužáků). Termíny přezkoušení určuje vyučující.
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (19.08.2017)
Studenti mohou sledovat informace o probraných tématech na http://cevv-uk-pedf.blog.cz Upřesnění: V levé liště je třeba vybrat okénku předmětu a ve článcích vybraný semestru a formu studia. Kurz podpořen prezentacemi v Moodlu http://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=3948#section-2 |