|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vallin, Ph.D. (21.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vallin, Ph.D. (09.10.2023)
The course is scheduled as follows: 16th October - 13.30 - 16.30 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vallin, Ph.D. (21.09.2020)
Csikszentmihalyi, M. (1997). Creativity: Flow and the Psychology of Discovery and Invention. Harper. Desailly, J. (2015). Creativity in the Primary Classroom. SAGE PUBLICATIONS Ltd. Johnson, S. (2010). Where Good Ideas Come From: The Natural History of Innovation. Penguin. Konigová, M. (2007). Tvořivost: Techniky a cvičení. Grada. Lehrer, J. (2012). Imagine: How Creativity Works. Houghton Mifflin Harcourt. Mohammed, R. (2018). Creative Learning in the Early Years. Taylor and Francis Ltd. Pink, D. H. (2008) A Whole New Mind: Why Right Brainers Will Rule the Future. Cyan Books. Pink, D. H. (2011). Drive: The surprising truth about what motivates us. Penguin.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vallin, Ph.D. (10.10.2022)
1. Creativity and education, divergent thinking 2. Bloom taxonomy, creative tasks, good questions 3. The creative child, the creative adult 4. Theater activities 5. Creative curriculum 6. RWCT methods, open-ended tasks and questions
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vallin, Ph.D. (21.09.2020)
Aktivní účast na seminářích, plnění průběžných úkolů, závěrečný projekt. |