|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Iva Beránková (07.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kateřina Sládková (28.01.2022)
Předmět bude probíhat kombinovanou formou. Pokud to epidemiologická situace dovolí, část seminářů (alespoň 2) se uskuteční prezenčně v Národní galerii. E-learning kurzu je v prostředí Moodle - kurz Praktika z projektového managementu I. a II., kde budou odkazy na konference, studijní literatura i úkoly během semestru. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kateřina Sládková (28.01.2022)
Literatura BÁRTA, Jiří, Strategické plánování pro neziskové organizace. Jak rozhodovat o budoucnosti vaší organizace, Praha: NROS 1997. ISBN 80-902302-0-2. BROUKAL, Petr, Fundraising pro neziskové organizace, Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4487-2. Johnová, R., Marketing kulturního dědictví a umění, Praha: Grada 2008. ISBN 978-80-245-1276-1. KESNER, Ladislav, Marketing a management muzeí a památek, Praha: Grada 2005. ISBN 80-247-1104-4. KOLAJOVÁ, Lenka, Týmová spolupráce. Jak efektivně vést tým pro dosažení nejlepších výsledků, Praha: Grada 2006. ISBN 80-247-1764-6. SVOZILOVÁ, Alena, Projektový management, Praha: Grada 2006. ISBN 80-247-1501-5. Woolf, F., Parnerships for learning: A guide to evaluating arts education projects, Arts Council England, London 2004. Dostupné z |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kateřina Sládková (28.01.2022)
Sylabus 1. Příklady dobré praxe 2. Příprava projektu 3. Realizace a vyhodnocení projektu (vč. PR, zpracování projektové dokumentace a prezentace výsledků) 4. Reflexe a zhodnocení týmové spolupráce, resp. individuálního pokroku |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kateřina Sládková (28.01.2022)
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Je vyžadována 80% účast na seminářích, aktivní plnění dílčích úkolů během semestru. Příprava, realizace a reflexe projektového záměru. |