|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (07.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (01.09.2019)
Dvořák, D. (2012). Od osnov ke standardům. Praha: PedF UK. Dvořák, D., Holec, J., & Dvořáková, D. (2018). Kurikulum školního vzdělávání: zahraniční reformy v 21. století. Praha: PedF UK. Maňák, J., Janík, T., & Švec, V. (2008). Kurikulum v současné škole. Brno: Paido. Pasch, M., Gardner, T. G., Langerová, G. M., Starková, A. J., & Moodyová, C. D. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál. Rámcové vzdělávací programy pro předškolní výchovu, základní vzdělávání, různé střední školy. Štech, S. (2009). Zřetel k učivu a problém dvou modelů kurikula. Pedagogika , 59(2), 105–115. Walterová, E. (1994). Kurikulum: Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě. Brno: CDVU. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (10.01.2020)
Elektronický studijní text: https://www.futurebooks.cz/books/pedfa_fof_8/ Elektronická studijní opora „Projektování vzdělávacích programů“ uvádí stručný přehled základní pojmů a přístupů z oblasti teorie a praxe kurikula. Cílem je, aby v kontaktní výuce nemusely být transmisivně předávány základní deklarativní znalosti a práce v semináři se mohla soustředit především na praktické činnosti zaměřené na rozbory a návrhy tematických celků i učebních materiálů. |