|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
Vališová,A., Kovaříková,M. (2021) Obecná didaktika.Grada Ginnis, P. (2017). Efektivní výukové nástroje pro učitele. Edulab. Kyriacou, Ch. (1996). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
Přehled výukových témat: 1. Utváření profesního sebepojetí, učitele výchovy ke zdraví - jakým (ne)chci být učitelem. Tvorba osobního rozvojového cíle. Role učitele 2. Učitel výchovy ke zdraví jako nositel společenských hodnot. Profesní etika. 3. Komunikační dovednosti učitele výchovy ke zdraví. Komunikace s rodiči, žáky, kolegy. pedagogická interakce a komunikace v hodinách výchovy ke zdraví. 4. Konflikty. 5. Empatie, emoční inteligence. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
|