|
|
|
||
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (14.12.2010)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
Studenti prokáží dovednost aplikovat teoretické poznatky získané v průběhu studia při zpracování projektu výuky ve vybrané oblasti vzdělávání dospělých. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
BENEŠ, M. Andragogika - teoretické základy. Praha: Eurolex Bohemia, 2003. ISBN 80-86432-23-8. EGER, L. Technologie vzdělávání dospělých. Zpc. Univerzita: Plzeň, 2005. ISBN 80-7043-398-1 KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. Školní didaktika. Portál: Praha, 2002. ISBN 80-7178-253-X MAŃÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Paido: Brno, 2003. ISBN 80-7315-039-5 MUŽÍK, J. Marketing ve vzdělávání dospělých. DAHA: Praha, 1998. ISBN 80-902232-2 MUŽÍK, J. Management ve vzdělávání dospělých. Eurolex Bohemia: Praha, 2000. ISBN 80-86432-00-9 MUŽÍK, J. Profesní vzdělávání dospělých. Codex: Praha, 1998. ISBN 80-85963-93-0 MUŽÍK, J. Androdidaktika. ASPI: Praha, 2004. ISBN 80-859-52-3 MUŽÍK, J. Didaktika profesního vzdělávání dospělých. Fraus: Plzeň, 2005. ISBN 80-7238-220-9 MUŽÍK, J. Andragogická didaktika. Codex: Praha, 1998. ISBN 80-85963-52-3 PALÁN, Z. Výkladový slovník lidské zdroje. Academia: Praha, 2002. ISBN 80-200-0950-7 POSPÍŠIL, O. Pedagogika dospělých, andragogika. Pedagogická fakulta UK: Praha, 2001. ISBN 80-7290-064-1 ŠERÁK, M. Zájmové vzdělávání dospělých. Praha: KAPŘ a MJF, 2005. ISBN 80-86284-55-7 |
|
||
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (16.09.2012)
Zpracování seminární práce na vybrané téma. Okruhy budou zadány studentům v úvodu kurzu. Termín odevzdání : v termínu určeném vyučujícím vložit do Moodlu.. Zápočet bude po kladném zhodnocení práce zapsán do SIS. Poté se student zapíše na jeden ze 3 vypsaných termínů zkoušky. |
|
||
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (14.12.2010)
Obsah je zaměřen na následující tématické okruhy. 1. Počáteční vzdělávání (členění podle ISCED). 2. Propojení počátečního a dalšího vzdělávání. 3. Další vzdělávání : (občanské, zájmové, odborné, tj. například "druhá šance", rekvalifikace apod.) 4. Zvláštní skupina dalšího odborného vzdělávání, tj. další prohlubování, rozšiřování, inovace v rámci jasně vymezené profese. 5. Instituce pro vzdělávání dospělých např. soukromé organizace, podniky, školy, NNO. 6. Specifické formy vzdělávání dospělých realizované v různých obdobích života. 7. Pedagogicko-psychologická specifika vzdělávání dospělých. 8. Specifické metody vzdělávání dospělých. 9. Teoretická výuka je doplněna exkurzemi a stážemi ve vybraných vzdělávacích zařízeních.
|