|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (05.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (15.02.2021)
Vzhledem k epidemiologické situaci může praxe probíhat online formou. Lze také domluvit s garantem praxe (dr. Zemková) do 5.3.2021 náhradní plnění dle propozic kabinetu praxe. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (21.02.2021)
Základní studijní literatura a studijní pomůcky Průcha,J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-631-4. Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním středním a vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovištích a o změně některých zákonů Vyhláška MŠMT č. 27/2016, o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a vzdělávání dětížáků a studentů mimořádně nadaných. Vyhláška č. 147/2011 Sb., kterou se mění vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
Doporučená studijní literatura a studijní pomůcky PIPEKOVÁ, J., (ed): Kapitoly ze speciální pedagogiky. Brno: Paido, 2006 .ISBN 80-7315-120-0. LANG, G a kol. Každé dítě potřebuje speciální přístup. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-144-4. HENNIG, G. a kol. Antistresový program pro učitele, Praha Portál, 1995. ISBN80-7178-093-6. KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele, Praha, Portál, 1991. ISBN 80-7178-022-7. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (15.02.2021)
Vzhledem k epidemiologické situaci může praxe probíhat online formou i na škole, kde student působí. Lze také domluvit s garantem praxe (dr. Zemková) do 5.3.2021 náhradní plnění dle propozic kabinetu praxe. Požaduje se vytvoření portfolia, které bude obsahovat stručný popis pedagogogické činnosti se žákem se speciálními vzdělávacími potřebami. |