|
|
|
||
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2015)
|
|
||
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (03.10.2012)
Seznámit budoucí učitele se specifiky výuky matematiky v cizím jazyce. |
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. (29.09.2020)
Po dobu distanční výuky z důvodu nemožnosti konat prezenční výuku na fakultě: Online výuka bude probíhat v době, kdy je plánována v rozvrhu prezenční výuka předmětu. Adresa: https://el.lf1.cuni.cz/jn/ |
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO (28.10.2019)
BARWELL,R. Uncrossable boundaries? A discourse analysis investigation of English as an Additional Language and the learning of mathematics. In: British Association for Applied Linguistics, 33rd Annual Meeting, Cambridge, 2000.
NOVOTNÁ, J., HOFMANNOVÁ, M. CLIL and Mathematics Education. In: Mathematics for Living. The Mathematics Education Into the 21st Century Project. A. Rogerson (ed.), Amman, Jordan, 2000, s. 226-230.
NOVOTNÁ, J., HADJ-MOUSSOVÁ,Z., HOFMANNOVÁ,M. Teacher training for CLIL - Competences of a CLIL teacher. In: Proceedings SEMT 01. Ed. J. Novotná, M. Hejný. Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Praha: 2001, s. 122-126.
NOVOTNÁ, J., HOFMANNOVÁ, M. & PETROVÁ, J. Using Games in Teaching Mathematics through a Foreign Language. In CIEAEM 53, Mathematical Literacy in the Digital Era. Ghisetti e Corvi Editori, 2001, s.129-131.
PAVESI, M., BERTOCCHI, D., HOFMANNOVÁ,M., KAZIANKA, M. Insegnare in una lingua straniera. M.I.U.R. Milan, Italy: 2001. ISBN 88-900649-0-0.
GARDELLA, F., TONG, V. Implications of Language Development in the Learning of Mathematics. Prague: 1999.
MARSH, D., LANGE, G. Implementing Content and Language Integrated learning. University of Jyvaskyla: 1999. |
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. (29.09.2020)
Seminář
V případě přechodu na distanční výuku z důvodu nemožnosti konat prezenční výuku na fakultě: Online výuka bude probíhat v době, kdy je plánována v rozvrhu. Adresa: https://el.lf1.cuni.cz/jn/ |
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. (09.09.2017)
Prostudování zadané literatury - kontrola formou společné diskuse Rozbor videí (použití observation sheets) Vypracování lesson plan pro výukovou jednotku realizovanou formou CLIL a představení části formou peer teaching Vyplnění dotazníku |
|
||
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (03.10.2012)
Co je CLIL Srovnání různých přístupů ke CLIL Ukázky výukových jednotek formou CLIL Zpracování vybraného tématu pro výuku CLIL
|
|
||
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2015)
e-learningový kurz, přístupové údaje budou studentům předány na prvním semináři K dispozici je řada elektronických materiálů, např. na http://www.clil.cz/clil-kurzy |