|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (24.11.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (23.10.2023)
Přímá výuka: 8 h Nepřímá výuka celkem: 42h Samostudium: 22h Reflexe výuky: 8h Příprava reflektivního portfolia: 10h |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (24.11.2019)
DYLAN, W., LEAHYOVÁ, S. Zavádění formativního hodnocení. Čtení pomáhá a EDUkační LABoratoř, z.s. 2016 FULKOVÁ, M. Diskurs umění a vzdělávání. Praha: Nakladatelství H&H, 2008. ISBN 978-80-7319-076-7 KORTHAGEN, F., KESSELS, J., KOSTER, B., LAGERWERF, WUBBELS, T. Didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido 2011 SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál 1999. ISBN 80-7178-262-9 TOMKOVÁ, A. Práce s žákovským portfoliem v primární škole. In Školní vzdělávací program krok za krokem. Praha: Verlag Dashofer 2005
HAZUKOVÁ, H. Problémy utváření funkčního slovníku učitele ve výtvarné výchově (2005).. In J. Slavík (Ed.), Multidisciplinární komunikace: Problém a princip všeobecného vzdělávání (pp. 304–326). Praha: UK JANÍK, T. Akční výzkum jako cesta ke zkvalitňování pedagogické praxe. In: Maňák, J.; ŠVEC, V. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004 ŠVAŘÍČEK, R. ŠEĎOVÁ, K. a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (24.11.2019)
1. Specifika hodnocení ve Vv. Typy a formy hodnocení ve Vv. Hodnocení-reflexe ve Vv. 2. Reflektivní praktik D. Schona. 3.-5. Kritéria hodnocení, jejich formulace ve výtvarném úkolu. 6. Formativní hodnocení ve Vv, reflektivní přístup, rozvoj myšlení žáků. 7. Reflektivní dialog jako metoda Vv. 8. Kvalita dětských výtvarných prací. 9. Druhy formy reflexe. 10. Výtvarné portfolio jako specifický druh výtvarné reflexe a jeho možnosti. 11. Výzkum ve Vv a jeho metodika. Participační, akční výzkum a metoda a/r/tography. 12. Reflexe kurzu, kontextualizace poznatků. Semináře probíhají průběžně formou didaktické analýzy videonahrávek hodin Vv. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (07.09.2023)
Klasifikovaný zápočet bude udělen na základě odevzdaného reflektivního deníku a aktivních vstupů v seminářích. |