|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (22.11.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (05.01.2021)
Link pro připojení k online konzultaci dne 13. 10. 2020 v 20:30 je meet.google.com/fbt-vfuz-szd.
PŘIHLÁŠENÍ NA SETKÁNÍ 8.1.2021: - kvůli epidemiologické situaci se sejdeme v pátek 8.1.2021 ONLINE v čase dle rozvrhu, tj. 8:55-11:55 v MS Teams. Kód týmu byl zaslán zapsaným studentkám mailem přes SIS. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (24.09.2018)
Základní literatura: OPRAVILOVÁ, E. GEBHARTOVÁ, V. Rok v mateřské škole: učebnice pro pedagogické obory středních, vyšších a vysokých škol. Vyd. 2. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-703-9. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: MŠMT, 2018 dostupný na http://www.nuv.cz/file/775/. SMOLÍKOVÁ, Kateřina. Manuál k přípravě školního (třídního) vzdělávacího programu mateřské školy. 2. vyd. V Praze: Výzkumný ústav pedagogický, 2005 [i.e. 2006], 34 s. ISBN 80-87000-01-3. SYSLOVÁ, Zora. Učitel v předškolním vzdělávání a jeho příprava na profesi. I. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017. 253 stran. Pedagogický výzkum v teorii a praxi; svazek 43. ISBN 978-80-210-8475-9. ŠMELOVÁ, Eva a kol. Individualizace ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016. 152 stran. Monografie. ISBN 978-80-244-5115-2. Doporučená literatura: Pedagogické časopisy, materiály zveřejněné vyučujícím v online-kurzu v Moodle |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (08.09.2017)
Obsahem předmětu je:
Týdenní pedagogická praxe ve fakultní mateřské škole pro studenty bez aktuální praxe v mateřské škole na pozici učitele. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (08.09.2017)
Podmínkou splnění předmětu je - Absolvování týdenní souvislé pedagogické praxe ve vybraných fakultních mateřských školách (v případě, že student nepracuje v mateřské škole). - Založení pedagogického portfolia. - Splnění zadaných úkolů v online-kurzu v Moodle. - Prezentace školního vzdělávacího programu mateřské školy, kde student působí jako učitel/učitelka. - Aktivní účast na seminářích (100% docházka) a reflexe vlastní pedagogické praxe a dosavadních pedagogických zkušeností. |