|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (12.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (18.09.2018)
Cílem kursu je seznámit studenty s nejdůležitějšími teoretickými souvislostmi socio-rehabilitačních a psychoterapeutických vlastností výtvarného projevu a motivovat je k dalšímu poznávání. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (10.09.2021)
V případě, že bude KVV nucena omezit nebo rušit prezenční výuku, bude výuka v předmětu zajištěna distančně pomocí aplikace MS Teams. Aplikace je všem studentům řádně zapsaným na PedF UK zdarma k dispozici, viz tento odkaz https://sit.pedf.cuni.cz/pro-studenty/office-365-pro-studenty/. Výuka bude v semináři/přednášce nastavena tak, aby ji bylo možné plnit v případě nutnosti distančně a podmínky k zakončení předmětu se nebudou měnit. Aktuální podmínky k zakončení předmětu budou představeny na prvním semináři nebo na první přednášce. V případě distanční výuky budou aktuální požadavky uloženy v dokumentu INFORMACE.doc v týmu v MS Teams. Prosím studentky a studenty, aby si aktualizovali e-mailové adresy, aby bylo možné je kontaktovat a informovat. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (11.10.2018)
DODDINGTON, CH., HILTON, M. (2007): Child-Centred Education. London, Sage publications. DAVIDO, R.: Kresba jako nástroj poznání dítěte. Praha, Portál, 2001. HAZUKOVÁ, H., ŠAMŠULA, P.: Didaktika výtvarné výchovy I. UK Ped F, Praha 2005. JEBAVÁ, J.: Úvod do arteterapie, Praha, UK, 2000. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (12.10.2020)
Aktivní účast min. 80% (vzhledem k zážitkovému /výcvikovému/ charakteru semináře). Vypracování zadané seminární práce/portfolia. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (18.09.2018)
Teorie: 1) Teorie výrazu. 2) Výtvarný zážitek - rozbor. 4) Expresivita a reflektivita. 5) Sociokognitivní konflikt ve výchově uměním Praxe: 1) Výtvarná tvorba jako východisko zážitku. |