|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dagmar Říhová, Ph.D. (28.08.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dagmar Říhová, Ph.D. (28.08.2019)
Základní: ALTMANN Antonín (1975). Přírodniny ve vyučování biologii a geologii. 3. uprav. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství. Knižnice metodické literatury pro učitele. KREMER Bruno P. (2013). Mikroskop zcela jednoduše: preparace, barvení i digitální mikrofotografie krok za krokem. 1. vyd. Praha: Aventinum. Fotografické atlasy. ISBN 978-80-7151-372-8. LIŠKOVÁ Eva (2010). Biologická školní technika: příručka k projektu Alma Mater Studiorum. Praha: UK v Praze, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7290-449-5. MOUREK Jan a LIŠKOVÁ Eva (2010). Biologické sbírky - metody sběru, preparace a uchovávání: příručka k projektu Alma Mater Studiorum. Praha: UK v Praze, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7290-450-1.
Rozšiřující: BUCHAR Jan (1993). Práce ze zoologie: určeno posluch. přírodovědecké fakulty. 2. vyd. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-7066-711-8. HABROVÁ Věra (1990). Mikroskopická technika. 1. vyd. Praha: SPN. ISBN 978-80-7066-149-9. HANEL Lubomír (2001): Akvaristika. Biologie a chov vodních živočichů. I. Obecná část. Skriptum Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy v Praze. HANEL Lubomír (2004): Akvaristika. Biologie a chov vodních živočichů. II. Speciální část. Skriptum Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy v Praze. KŘÍSA B., PRÁŠIL K. a kol. (1994): Sběr, preparace a konzervace rostlinného materiálu. Skriptum Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy v Praze. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dagmar Říhová, Ph.D. (26.09.2019)
Posluchačům kurzu jsou k dispozici výukové prezentace používané při přednáškách, uložené v prostředí Moodle (https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7821). Vstupní údaje budou sděleny ústně.
10 hodin přímé výuky je věnováno zpracovávání vlastního a erárního materiálu a přípravě preparátů (viz Anotace). Obsahem nepřímé výuky je samostudium studijních opor (viz doporučená Literatura), sepisování "Kuchařky nápadů" (seminární práce detailně popisující metodiku přípravy preparátu, kterou si účastníci vyzkoušeli v průběhu přímé výuky), a účast na diskusním fóru v prostředí Moodle. |