|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Hana Rotková (30.04.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Hana Rotková (30.04.2019)
Syntetizovat dovednosti a znalosti získané během výuky atletiky. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (08.02.2022)
Přímá výuka 12 hodin Dovednostní příprava 15 hodin Samostudium 10 hodin Příprava na zápočet 10 hodin |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Hana Rotková (30.04.2019)
Dostál,E., Velebil,V. Didaktika školní atletiky. Praha: UK, 1992. Kaplan,A. Bartůněk,D. Neuman,J. Skáčeme, běháme a hrajeme si na hřišti i pod střechou. Praha: Portál, 2003. Válková,H. Atletika je i hra. Olomouc: Hanex, 1992. Vindušková,J. Kaplan,A., Metelková,T. Atletika. Praha: Svoboda, 1998. Časopis Tělesná výchova a sport mládeže. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Hana Rotková (30.04.2019)
Uplatnění didaktických stylů, řešení didaktických situací, atletika v přírodě, jednotlivé atletické disciplíny z hlediska vhodných metodických přístupů, využití pohybových atletických her. Vedení vyučovací jednotky tělesné výchovy s atletickou náplní. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Hana Rotková (30.04.2019)
Aktivní účast na cvičení. Vedení vyučovací jednotky s atletickým zaměřením dle předem daného tématu. Aktivní účast na rozhodování vybrané atletické soutěže. |