|
|
|
||
Poslední úprava: Marcela Holanová (10.07.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Marcela Holanová (10.07.2023)
Cílem kurzu je základní seznámí se smrtí jako možnou situací, jež se bezprostředně a nahodile ukazuje v nejrůznějších fázích života.
|
|
||
Poslední úprava: Marcela Holanová (10.07.2023)
1. Setkání se smrtí jako setkání se s krizí. Nástin smrti v situacích člověka: krize, umírání a paliativa 2. Smrt malého dítě v perinatální situaci. Nástin situace narození a perinatální paliativní péče. 3. Smrt dítěte předškolním a školním věku. Nástin vývoje dítěte, rodinné dynamiky a kazuistiky. 4. Smrt náctiletého. Nástin vývoje náctiletého, rodinné dynamiky a kazuistiky. 5. Smrt mladého člověka. Nástin vývoje mladého dospělého. Traumatizace okolí, popření a kazuistiky. 6. Smrt člověka ve středním věku. Nástin vývoje a pohledu na střední věk. Neukončenost, truchlení pozůstalých. 7. Smrt seniorů. Nástin vývoje a pohledu na seniory. Základní rozlišení demennce a práce s ní. 8. Smrt a umírání podle Rossové a Yaloma. 9. Syntéza: Jak pracovat ze smrtí v cyklu života?
|
|
||
Poslední úprava: Marcela Holanová (10.07.2023)
Interaktivní výuka, přehrávání rolí, kazuistiky, seznámení s vývojem pomocí vlastní zkušenosti a zakořenění v teorii a praxi. |
|
||
Poslední úprava: Marcela Holanová (10.07.2023)
Krátká kazuistika z praxe. Rozhovor s dítětem, dospělým nebo seniorem. Monitorování a reflexe potřeb.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|