|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (22.05.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (30.10.2019)
Teoretické a praktické osvojení základů záchranářského plavání. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (30.09.2020)
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams a to v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, prezentací zadaných seminárních prací studentů včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice. |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (11.11.2018)
Bělková, T. Didaktika plavecké výuky. Praha: UK, 1994.
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (22.05.2019)
Hygienické zásady a bezpečnost při výuce plavání. Záchrana tonoucích a dopomoc unavenému plavci. Nácvik záchranné akce - skok do neznámé vody, přiblížení, narovnání, tažení tonoucího. Resuscitace a první pomoc. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (30.09.2020)
Zápočtové požadavky: - 85% aktivní účast na výuce - uplavat 400m plaveckým způsobem kraul, - předvést akci záchrany tonoucího, - tažení "figuríny" na vzdálenost 25m, - lovení předmětů ze dna v hloubce 4,2m - skok z 3m prkna - 200m plavání v oděvu Studenti plavou sami v oddělených drahách a každý student má 2 opravné pokusy pro splnění zápočtu.
Cíl a obsah předmětu, stejně jako požadavky na ukončení předmětu, zůstávají i v distanční výuce nezměněné, mění se pouze forma výuky. |