|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D. (04.06.2017)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (11.09.2021)
Vyčíslení zátěže: 4 kredity
Pokud bude výuka probíhat distanční formou, domluví se vyučující na řešení praxí se studenty a pracovní setkání budou probíhat online v MS Teams (link a informace k online výuce získají studenti od vyučující v Moodle kurzu). |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (24.09.2018)
Základní studijní literatura: Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: MŠMT, 2018. LOKŠOVÁ I. LOKŠA,J. Tvořivé vyučování. Praha, Grada 2003, ISBN 80-247-0374-2. SAGI,A. Problémové děti v mateřské škole. Praha, Portál 1995, ISBN 80-7178-067-7. SYSLOVÁ, Z., CHALOUPKOVÁ, L. Rámec profesních kvalit učitele mateřské školy. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 77 stran. ISBN 978-80-210-7882-6.
Další doporučená literatura: CLOUD H., TOWNSEND J. Děti a hranice. Praha, Návrat domů 2003, ISBN 80-7255-075-6. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (19.12.2018)
Podmínkou splnění kurzu je: - absolvování dvoutýdenní pedagogické praxe na fakultní mateřské škole a splnění úkolů zadaných vyučujícím a fakultní učitelkou v průběhu dvoutýdenní pedagogické praxe; - splnění úkolů zadaných vyučujícím v Moodle po skončení praxe v FMŠ (odevzdání ve stanovených termínech je podmínkou): vedení portfolia k praxi a plnění dalších dílčích úkolů dle zadání v Moodle. |