|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (16.04.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Krátká, Ph.D. (08.09.2021)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (13.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (16.04.2019)
Povinná literatura: PÁVKOVÁ, J. a kol. Pedagogika volného času. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-423-6. HÁJEK, B., HOFBAUER, B., PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. Praha: Univerzita Karlova Pedagogická fakulta. 2010. ISBN 978-80-7290-471-6. HÁJEK, B., HOFBAUER, B., PÁVKOVÁ, J. Pedagogické ovlivňování volného času. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-262-0030-7.
Doporučená literatura: HOFBAUER, B. Kapitoly z pedagogiky volného času. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2010. ISBN 978-80-7394-240-3. KNOTOVÁ, D. Pedagogické dimenze volného času. Brno: Paido, 2011. ISBN 978-80-7315-223-9. SMÉKAL, V., VÁŽANSKÝ, M. Základy pedagogiky volného času. Brno: Paido, 1995. ISBN 80-901737-9-9. VÁŽANSKÝ, M. Volný čas a pedagogika zážitku. Brno: MU, 1994. ISBN 80-210-0428-2. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Krátká, Ph.D. (08.09.2021)
Praxe, reflexe, prezentace. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Krátká, Ph.D. (05.10.2022)
1. Student pravidelně 2 hodiny týdně po celý semestr pracuje s žáky prvního stupně v oblasti volného času. Zařízení/školu, v rámci kterého/které vykonává tuto praxi, kontaktuje sám student. 2. Student se účastní úvodního informačního semináře a závěrečného reflektivního semináře na fakultě. 3. Student plní úkoly reflektivního charakteru v elektronickém kurzu v Moodlu. 4. Na závěr praxe si student vyžádá potvrzení o provedené praxi s hodnocením. 5. Student prezentuje ve studijní skupině v rámci závěrečného setkání své zkušenosti s prací v mimoškolních aktivitách žáků a sebehodnocení svých znalostí a dovedností, které tato práce vyžaduje. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Krátká, Ph.D. (17.01.2022)
MOODLE: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=12802 |