|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
Seznamuje s cíli a strukturou oboru, zprostředkovává základní terminologický aparát v oblasti podpory zdraví a zdravotní prevence. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
ČELEDOVÁ, L., ČEVELA, R. (2010). Výchova ke zdraví: Vybrané kapitoly. Praha: Grada Publishing. HAVLÍNOVÁ, M. a kol. (2006). Program podpory zdraví ve škole. Praha: Portál. HOLČÍK, J. (2010). Systém péče o zdraví a zdravotní gramotnost. Brno: Masarykova univerzita. MACHOVÁ, J., KUBÁTOVÁ, D. a kol. (2015). Výchova ke zdraví. Praha: Grada Publishing. MARKOVÁ, M. (2012). Determinanty zdraví. Brno: NCONZO. MASTILIAKOVÁ, D. (2007). Holistické přístupy v péči o zdraví. Brno: IPDVPZ. MÜLLEROVÁ, D. a kol. (2014). Hygiena, preventivní lékařství a veřejné zdravotnictví. Praha: Karolinum. ZVÍROTSKÝ, M. (2010). Úvod do zdravotní gramotnosti pro pedagogy. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
Aktivní účast na workshopu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
1. Výchova ke zdraví – historie a současnost oboru. 2. Péče o zdraví v kontextu školství a jiných veřejných politik. 3. Zdraví člověka v holistickém pojetí a jeho determinanty. 4. Ekvita ve zdraví a koncept zdravotního potenciálu. 5. Úvod do teorie zdravotní gramotnosti, modely zdravotní gramotnosti. 6. Zdraví v národních a mezinárodních dokumentech, Zdraví 21. 7. Kurikulum podpory zdraví ve škole a související oblasti vzdělávání. 8. Hygiena, epidemiologie a veřejné zdravotnictví. |