|
|
|
||
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (07.07.2010)
|
|
||
Poslední úprava: SYRISTE/PEDF.CUNI.CZ (10.01.2011)
Cílem předmětu je prohloubit znalosti o škole jako instituci Komparace historického a současného stavu Scénáře možného dalšího vývoje školy jako instituce |
|
||
Poslední úprava: SYRISTE/PEDF.CUNI.CZ (10.01.2011)
VÁŇOVÁ,R., RÝDL,K., VALENTA, J. Výchova a vzdělání v českých dějinách. Praha : UK 1992. VÁŇOVÁ, R. Vědy o výchově na stránkách Pedagogiky. Pedagogika, 50, 2000, č.4, s.313-339. VÁŇOVÁ, R. Československé školství ve 30. letech (příhodovská reforma). Praha : PedF UK. 1995. VÁŇOVÁ,R.; NEJEDLÁ, D. Texty ke studiu reformní pedagogiky v ČSR. Praha : PedF UK. 1995. |
|
||
Poslední úprava: SYRISTE/PEDF.CUNI.CZ (10.01.2011)
Požadavky k zápočtu: Seminární práce nebo sepsaný strukturovaný rozhovor s pamětníkem nebo práce čerpající z reálné kroniky školy
Požadavky ke ZK: znalost základní periodizace vzledem k vývoji školy Schopnost komparace Erudovaná práce s dokumenty
|
|
||
Poslední úprava: SYRISTE/PEDF.CUNI.CZ (10.01.2011)
Funkce školy v historických proměnách Vazby a instituce Vnitřní a vnější vazby Výpovědi pamětníků o školním životě Kroniky školy |