PhDr. Lidmila Valentová, CSc.
| | | |
| Kód | Název | Semestr | Rozsah, examinace | Katedra | Fakulta | Virtuál. mob. | Poč. míst | 4EU+ |
|
OPNZ1Q015B |
Školní třída a třídní učitel |
zimní |
zimní s.:0/1, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OK0413305 |
Psychologické poradenství |
letní |
letní s.:5/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OKNZ1Q015B |
Školní třída a třídní učitel |
zimní |
zimní s.:5/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OD0513017 |
Pedagogicko - psychologické poradenství |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP46 |
Žák s SVP – žáci s OMJ, sociokulturně znevýhodnění |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP44 |
Rizikové chování žáků, spolupráce školy s policií ČR |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP43 |
Žák s SVP – PAS |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP42 |
Školní poradenské pracoviště – spolupráce s dalšími poradenskými organizacemi |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP28 |
Poradenský systém ve školství |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP23 |
Monitorování a evaluace práce VP |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP14 |
Nadaný žák ve škole, identifikace a možnosti rozvíjení |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP09 |
Metody poradenské prevence a krizové intervence v práci vých. poradce |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP29 |
Poradenský při volbě školy a povolání - stáž |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP28 |
Prevence a řešení šikany ve škole |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP27 |
Specifické poruchy chování |
oba |
0/0, Zk [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP26 |
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP25 |
Školní třída - sociometrické techniky |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP24 |
Reflektivní techniky v práci VP |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP23 |
Monitorování a evaluace práce VP |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP22 |
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP21 |
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP20 |
Poradenský rozhovor, zdravá komunikace |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP19 |
Rodina- žák - škola |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP18 |
Intervence ve školní třídě |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP17 |
Pedagogické vedení školní třídy |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP16 |
Specifické poruchy učení |
oba |
0/0, Zk [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP15 |
Výukové obtíže žáků - úvod |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP14 |
Nadaný žák ve škole |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP13 |
Spolupráce VP s ostatními pracovníky ŠPZ |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP10 |
Školní třída |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP09 |
Metody poradenské prevence a krizové intervence v práci vých. poradce |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP08 |
Sebezkušenostní seminář pro VP |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP07 |
Vývojový přístup k hodnocení školní neúspěšnosti |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP06 |
Poradenská a pedagogická diagnostika |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP05 |
Reflexe poradenských stáží |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP03 |
Poradenské teorie |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP02 |
Osobnost a profesní kompetence učitele – výchovného poradce |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP01 |
Poradenství – stav a vývoj v ČR, legislativa |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OBPS13098 |
Poradenská psychologie ve výchově a vzdělávání |
letní |
letní s.:1/1, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|