|
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Battistová (08.02.2024)
|
|
||
Last update: Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D. (29.08.2019)
BEDNÁŘOVÁ, J. a ŠMARDOVÁ, V. Školní zralost. Brno, Computer Press, 2010. COSTA, C., CARDOSO, A. P., LIMA, M. P., FERREIRA, M. a ABRANTES, J. L. Pedagogical Interaction and Learning Performance as Determinants of Academic Achievement. Procedia- Social and Behavioral Sciences. 2015, 171(1), 874-881. ČÁP, J. a MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha, Portál, 2001. HELUS, Z. Psychologie školní úspěšnosti žáků. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1979. HRABAL, V. a PAVELKOVÁ, I. Jaký jsem učitel. Praha: Portál, 2010. KOLÁŘ, Z a ŠIKULOVÁ, R. Hodnocení žáků. Praha: Grada, 2009. KUCHARSKÁ, A. Nespecifické výukové problémy. In Hadj Moussová et al., Pedagogicko-psychologické poradenství I.. Vybrané problémy. Praha: PedF UK, 2005. PAVELKOVÁ, I. Motivace žáků k učení. Praha: Pedf UK, 2002. POKORNÁ, V. Analýza nepřiměřených strategií a stylu učení u dětí. In. Hadj Moussová, et al., Pedagogicko-psychologické poradenství III. Intervence. Praha: PedF UK, 2004. VIKTOROVÁ, I. Co je školním úspěchem. Pedagogika. 2004, XLIV(1), 38-42. |
|
||
Last update: PhDr. Anna Páchová, Ph.D. (02.11.2023)
Dostupné v Moodlu na odkazu: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=15401 |