|
|
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (25.10.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. (01.06.2018)
Povinná: Hájek, K. (2006). Práce s emocemi pro pomáhající profese: tělesně zakotvené prožívání. Portál. KŘÍŽ, P. Kdo jsem, jaký jsem: Aktivity pro osobnostní a sociální výchovu k podpoře sebepoznání a sebepojetí. 1. vyd. Kladno: AISIS os, 2005. 134 s. ISBN 80-239-4669-2. Kuneš, D. (2009). Sebepoznání. Portál. ISBN 978-80-7367-541-7. Machalíková, J., Musil, R. (2015) Improvizace ve škole. Informatorium. ISBN 978-80-7333-120-7. Valenta, J. (2005). Učíme (se) komunikovat: metodika komunikace v rámci osobnostní a sociální výchovy. AISIS. Knoblauch, J. (2013). Cíle v pracovním i osobním životě. Portál. TOLLAROVÁ, B. Marie HRADEČNÁ a Andrea ŠPIRKOVÁ. Jsme lidé jedné Země: program prevence xenofobie a rasismu, 1. Doporučená: Kirkpatrick, L. Kirkpatrick, J. (2005). Transferring learning to behavior. San Francisco. https://www.16personalities.com/
|
|
||
Last update: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. (18.01.2024)
minipřednáška, sebezážitkové metody, práce v malých skupinách |
|
||
Last update: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. (18.01.2024)
Definice traumatu 4 pilíře TR přístupu Identifikace ohroženého dítěte Domácí násilí Komunikace s ohroženým dítětem Stres a jeho působení Podpůrné prostředí Regulační pomůcky Spolupráce
|
|
||
Last update: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. (18.01.2024)
Předmět je určen přednostně pro studenty učitelství 1.st. ZŠ |
|
||
Last update: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. (18.01.2024)
Aktivní účast na prezenčních setkáních Vyplnění pre a postdotazníku Písemná reflexe |