|
|
|
||
Last update: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (04.09.2017)
|
|
||
Last update: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (04.09.2017)
Základní studijní literatura HRABAL, Vladimír a Isabella PAVELKOVÁ. Jaký jsem učitel. Praha: Portál, 2010. TOMKOVÁ, A., SPILKOVÁ, V., PÍŠOVÁ, M. a kol. Rámec profesních kvalit učitele. Hodnoticí a sebehodnoticí arch. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012. STARÝ, K.; LAUFKOVÁ,V. Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál, 2016. ŠEĎOVÁ, K.; ŠVAŘÍČEK, R. Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál, 2012. Doporučená studijní literatura CANGELOSI, James S. Strategie řízení třídy: jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Vyd. 5. Praha: Portál, 2009. JANÍK, T. a kol. Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu? Brno: Paido 2007. JANÍK, T.; MAŇÁK, J.; KNECHT,P. Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření. Brno: Paido, 2009. KYRIACOU, Chris. Řešení výchovných problémů ve škole. Praha: Portál, 2005. LUKÁŠOVÁ, H. Kvalita života dětí a didaktika. Praha: Portál, 2010. PAVELKOVÁ, I. Motivace žáků k učení: perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Praha: Univerzita Karlova, 2002. SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál 1999. ŠEĎOVÁ, K., ŠVAŘÍČEK, R.Jak se učitelé učí: Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování. Brno: MU 2016. VALENTA, Josef. Osobnostní a sociální výchova a její cesty k žákovi. Kladno: AISIS, 2006. |
|
||
Last update: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (04.09.2017)
Observace zadaného počtu vyučovacích hodin, vytvoření záznamů z pozorování v průběhu semestru a esej na zadané téma jsou podmínkou udělení zápočtu. |