|
|
|
||
Last update: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (13.09.2020)
|
|
||
Last update: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (29.10.2019)
Základní studijní literatura a studijní pomůcky BRÜCKNEROVÁ, K. Skici ze současné estetické výchovy. Brno: Masarykova univerzita, 2011. HAZUKOVÁ, H., ŠAMŠULA, P.: Didaktika výtvarné výchovy I. UK Ped F, Praha 2005. KITZBERGEROVÁ, L. Didaktika výtvarné výchovy. [online]. Praha: PedF UK v Praze, 2014. [cit. 2015-10.18]. Dostupné z WWW: < http://vzdelavani-dvpp.eu/download/opory/final/26_kitzbergova.pdf> Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. [online]. Praha: VÚP v Praze, 2007. 100. s. [cit. 2015-10.18]. Dostupné z WWW: <http://www.vuppraha.cz/wp-content/uploads/2009/12/RVPG-2007-07_final.pdf>. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. [online]. Praha: VÚP v Praze, 2007. 126. s. [cit. 2015-10.18]. Dostupné z WWW: <http://www.vuppraha.cz/wp-content/uploads/2009/12/RVPZV_2007-07.pdf>. ROESELOVÁ, V.: Didaktika výtvarné výchovy V. UK Ped F, Praha 2001. ROESELOVÁ, V.: Námět ve výtvarné výchově. SARAH, Praha 1995. SLAVÍK, J.: Kapitoly z výtvarné výchovy II. Hodnota, osobnost, motivace. UK Ped F, Praha 1994 SLAVÍK, J.: Didaktika výtvarné výchovy III. UK Ped F, Praha 1990. UHL SKŘIVANOVÁ, V. Pojetí vzdělávacích cílů v ČR a Německu aneb umělecko-pedagogická interpretace kurikulárních dokumentů českých a bavorských gymnázií. Brno: Paido, 2011.
Doporučená studijní literatura a studijní pomůcky HAZUKOVÁ, H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově II. Praha: PedF UK, 1995. HAZUKOVÁ, H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově I. Praha: PedF UK, 2000. HAZUKOVÁ,H.; DVOŘÁKOVÁ, M. Situace ve výtvarné výchově. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2002. HAZUKOVÁ, H.; DVOŘÁKOVÁ, M. Učitelovo rozhodování v situacích výtvarné výchovy (příkladový materiál). Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2002. JANÍK, T. a kol. Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky. Brno: Masarykova univerzita, 2013. SLAVÍK, J.; DYTRTOVÁ, K.; FULKOVÁ, M. Konceptová analýza tvořivých úloh jako nástroj učitelské reflexe. Pedagogika, 2010. 60(3/4), s. 223–241. SLAVÍK, J., LUKAVSKÝ, J., & HAJDUŠKOVÁ, L. Konceptová analýza výuky: didaktické poznatky z výzkumu reflexí studentů učitelství výtvarné výchovy. Pedagogické orientace, 2010 (4), s. 69–91. UHL SKŘIVANOVÁ, V. a kol. (eds.) Pedagogika umění – umění pedagogiky aneb přínos oboru výtvarná výchova ke všeobecnému vzdělávání. Ústí nad Labem: UJEP, 2014. |
|
||
Last update: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (13.09.2020)
The student accepts his own practice as action research. It analyses and evaluates the collected data in terms of proposals to improve its operation. The student submits for evaluation and defends the portfolio of his pedagogical practice. examination (KZ) |
|
||
Last update: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (13.09.2020)
Svou vlastní vyučovací praxi pojímá jako akční výzkum. Nasbíraná data analyzuje a vyhodnotí ve smyslu návrhů zlepšení svého působení. Student předkládá k hodnocení a prezentuje portfolio vlastní peadgogické praxe. |