Music Management - OPNU2H124A
|
|
|
||
Last update: doc. MgA. Jana Palkovská (02.02.2019)
|
|
||
Last update: doc. MgA. Jana Palkovská (02.02.2019)
Cílem předmětu je seznámení s organizační, propagační a ekonomickou složkou koncertního života. |
|
||
Last update: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (30.01.2021)
V návaznosti na aktuální protiepidemická opatření bude výuka realizována distančně, hybridně nebo prezenčně. |
|
||
Last update: doc. MgA. Jana Palkovská (02.02.2019)
ŠTILEC, J. Úvod do hudebního managementu. AMU : Praha, 2011. HAGOORT, G. Umělecký management v podnikatelském stylu. KANT 2010, s. 301, ISBN 9788074370083. Autorský zákon. |
|
||
Last update: doc. MgA. Jana Palkovská (20.05.2019)
Organizační, administrativní, právní, finanční a etické principy hudebního života a provozovací hudební praxe. Součástí předmětu je seznámení s hudební agentáží, nakladatelskou praxí, se základy autorského práva a ekonomiky.
Vyučuje externí pedagog. |
|
||
Last update: doc. MgA. Jana Palkovská (02.02.2019)
Podmínky stanovuje vyučující. |