|
|
|
||
Last update: PhDr. Kateřina Králová, Ph.D. (14.09.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Kateřina Králová, Ph.D. (14.09.2022)
Students demonstrate the ability to plan the teaching of pedagogical subjects, document model thematic plans, analyze the school education program, and demonstrate knowledge of the school's cooperation options with external entities in the Czech Republic and abroad. |
|
||
Last update: PhDr. Kateřina Králová, Ph.D. (14.09.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (21.09.2019)
Kyriacou, C. (2012). Klíčové dovednosti učitele: cesty k lepšímu vyučování (Vyd. 4). Praha: Portál. Musil, R. (2014). Pedagogika pro střední pedagogické školy. Praha: Informatorium. Národní ústav pro vzdělávání: Rámcové vzdělávací programy [Online]. (2019). Retrieved from http://www.nuv.cz/t/rvp Petty, G. (2013). Moderní vyučování (6., rozš. a přeprac. vyd.). Praha: Portál. Skalková, J. (2007). Obecná didaktika: vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování. Praha: Grada. Stodůlková, E., & Zapletalová, E. (2015). Pedagogika pro střední školy (Druhé, aktualizované a rozšířené vydání). Beroun: Machart. Šeďová, K., Švaříček, R., & Šalamounová, Z. (2012). Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál. Vališová, A., Kasíková, H., & Bureš, M. (2011). Pedagogika pro učitele (2., rozš. a aktualiz. vyd). Praha: Grada. Zormanová, L. (2014). Obecná didaktika: pro studium a praxi. Praha: Grada. |
|
||
Last update: PhDr. Kateřina Králová, Ph.D. (14.09.2022)
1. část
Zadání všech úkolů bude upřesněno na semináři a v LMS Moodle. 2. část
|
|
||
Last update: PhDr. Kateřina Králová, Ph.D. (14.09.2022)
1. Metodika tvorby tematických plánů učiva. 2. Analýza školního vzdělávacího programu, praktické ukázky. 3. Analýza potřeb školy, modelové ukázky a reflexe. 4. Plánování vzdělávacích a výchovných aktivit. 5. Hodnocení kvality a efektivity vzdělávání. 6. Vzdělávací obsah pedagogických předmětů, klíčové kompetence a průřezová témata. 7. Výuka aktuálních společenských témat, spolupráce školy s externími vzdělávacími institucemi. 8. Aktualizace vzdělávacích obsahů, modelové ukázky a reflexe. 9. Pedagogické vědy v kurikulu škol v zahraničí, vybrané ukázky. 10. Možnosti zahraniční spolupráce, eTwinning a mobility |
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (21.09.2019)
On-line studijní opora: https://dl1.cuni.cz/enrol/index.php?id=7997 Heslo pro hosty: akredkpg19 |