|
|
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.05.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.05.2020)
BERTRAND, Y. (1998). Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál. JEDLIČKA, R. (Ed.) (2014). Teorie výchovy – tradice, současnost, perspektivy. Praha: Karolinum. PROKOP, J. (2005). Škola a společnost v kritických teoriích 2. poloviny 20. století. Praha: Karolinum. PROKOP, J. (2009). Teorie výchovy. In PRŮCHA, J. (Ed.) Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, s. 661- 666. PROKOP, J. (2009). Kritické teorie o škole a vzdělávání. In PRŮCHA, J. (Ed.) Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, s. 846 - 851. PROKOP, J. (2009). Ideologické možnosti interpretace edukační reality. In JANÍK, T., ŠVEC, S. a kol. K perspektivám školního vzdělávání. Brno: Paido, s. 35-49. PRŮCHA, J. (2017). Moderní pedagogika. Praha: Portál. SINGULE, F. (1992). Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti. Praha: SPN. STROUHAL, M. (2013). Teorie výchovy. Praha: Grada. |
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.05.2020)
On-line studijní opora: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7996 Heslo pro hosty: akredkpg19 |