|
|
|
||
Last update: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (25.01.2024)
|
|
||
Last update: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (17.01.2024)
Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe 75 minut (příprava na výuku je individuální) Samostudium literatury (za semestr) 10 hodin (hledání odpovědí na praktické problémy v teoretické literatuře kurzu Didaktika fr. jazyka II) Práce se studijními materiály (za semestr) 15 hodin (učebnice, pracovní sešity, metodické příručky) Plnění průběžných úkolů (za semestr) 15 hodin (zpracování portfolia, reflexe) |
|
||
Last update: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (17.01.2024)
TOMKOVÁ A.; SPILKOVÁ V.; PÍŠOVÁ M.; MAZÁČOVÁ N.; KRČMÁŘOVÁ T.; KOSTKOVÁ K.; KARGEROVÁ J. Rámec profesních kvalit učitele. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012. PESCHEUX M. Analyse de pratique enseignante en FLE/S. Paris: L´Harmattan, 2007. TELLIER M.; CADET L. (dir.) Le corps et la voix de l’enseignant : théorie et pratique. Paris: Maison des Langues, 2014. ALEXANDRE D. Les méthodes qui font réussir les élèves. Paris: ESF éditeur, 2011. PERETTI A. de; MULLER F. Mille et une propositions pédagogiques. Paris: ESF éditeur, 2008. DUVILLARD J. Ces gestes qui parlent. Paris: ESF éditeur, 2016. PERRENOUD P. Métier d’élève et le sens du travail scolaire. Issy-les-Moulineaux: ESF éditeur, 1994. LITTLE D.; DAM L.; LEGENHAUSEN L. Language Learner Autonomy: Theory, Practice and Research. Bristol: Multilingual Matters, 2017. NORTH B. (coll.) Language Course Planning. Oxford: Oxford University Press, 2018. BLANCHET P.; CHARDENET P. (dir.) Guide pour la recherche en didactique des langues et des cultures. Paris: Éditions des archives contemporaines, 2011. MŠMT - Kompetenční rámec absolventa učitelství, 2023. |
|
||
Last update: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (25.01.2024)
Vypracování portfolia podle požadavků vedoucího praxe. Portfolio lze po doplnění předložit znovu (jeden opravný pokus). Splnění požadavků podle směrnice pro ped. praxe. Aktivní účast na reflexi během semestru. |