|
|
Files | Comments | Added by | |
Logolink_OP_VVV_hor_barva_cz (1).jpg | Kateřina Esserová, DiS. |
|
||
Last update: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (29.01.2021)
|
|
||
Last update: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (29.01.2021)
|
|
||
Last update: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (29.01.2021)
Základní literatura: COURTILLON J. Élaborer un cours du FLE. Paris: Hachette FLE, 2014. CUQ, J.-P., GRUCA, I. Cours de didactique du français langue étrangère et seconde. Grenoble: PUG, 2005. CUQ, J.-P. (dir.) Dictionnaire de didactique du français langue étrangère et seconde. Paris: CLE International, 2003. VANTHIER, H. L'enseignement aux enfants en classe de langue. Paris: CLE International, 2009. DEFAYS, J.-M. Enseigner le fraçais langue étrangère et seconde. MARDAGA, 2018.
Základní literatura k videoreflexím: Daill, E., Stirman, M., Écrit et gestion du tableau. Hachette FLE, 2015. Daill, E., Stirman, M., Oral et gestion du tableau. Hachette FLE, 2017. MOOC "Moi, prof de FLE", Université de Liege, 2018.
Doplňková literatura: BERTOCCHINI, P., CONSTANZO, E.: Manuel de formation pratique pour professeur de FLE. Paris: CLE International, 2008. (coll.) Enseigner le FLE - Pratiques de classe. Paris: Belin, 2005. HENDRICH, J. a kol.: Didaktika cizích jazyků. Praha: SPN, 1988. |
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (19.04.2021)
1. cyklus - před praxemi (3. týdny) Evaluace a plánování hodin, evaluační portfolio a nástroje rozvoje dovedností začínajícího učitele 2. cyklus (5 týdnů) (2. cyklus je založen na teoretických exkurzech, práci se základní literaturou a rozboru reálných situací z výuky)
V kurzu bude implementovaná metodika poskytování průběžné verbální zpětné vazby žákům. Sylabus vznikl v rámci projektu "Podpora pregraduálního vzdělávání budoucích učitelů na UK", registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016093. logolink: |
|
||
Last update: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (29.01.2021)
Active participation in seminars (max. 2 absences) analysis of a video, creating a ICT based pedagogical unit (language skills) analysis of selected didactic situations based on the portfolio from the teaching practice It is possible to re-submit the required materials only once. |