|
|
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (18.10.2021)
|
|
||
Last update: Mgr. Kateřina Sládková (26.11.2021)
Povinná literatura JOHNOVÁ, Radka, Marketing kulturního dědictví a umění, Praha: Grada 2008. ISBN 978-80-245-1276-1 SCHEP, Mark - KINTZ, Pauline. Guiding is a profession. Amsterdam, Rijksmuseum 2017. Doporučená literatura AUSTIN, David, FOLTÝN, Dušan a Hana HAVLŮJOVÁ, ed. Kulturní dědictví a udržitelný rozvoj místních komunit: Cultural heritage and sustainable development of local communities. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2013. ISBN 978-80-7290-729-8. BÁRTA, Jiří, Strategické plánování pro neziskové organizace. Jak rozhodovat o budoucnosti vaší organizace, Praha: NROS 1997. ISBN 80-902302-0-2. BLACK, Graham. The Engaging Museum: developing Museums for Visitor Involvement. Oxon: Routledge, 2005. ISBN 978-0415345576. BRABCOVÁ, Alexandra, ed. Brána muzea otevřená: průvodce na cestě muzea k lidem a lidí do muzea. Náchod: Juko, 2003. ISBN 80-86213-28-5. BROUKAL, Petr, Fundraising pro neziskové organizace, Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4487-2. JOHNOVÁ, Radka. Marketing umění a kulturního dědictví. Pro magisterské navazující studium oboru Arts Management. Praha: Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1291-4. KESNER, Ladislav, Marketing a management muzeí a památek, Praha: Grada 2005. ISBN 80-247-1104-4. KOLAJOVÁ, Lenka, Týmová spolupráce. Jak efektivně vést tým pro dosažení nejlepších výsledků, Praha: Grada 2006. ISBN 80-247-1764-6. SVOZILOVÁ, Alena, Projektový management, Praha: Grada 2006. ISBN 80-247-1501-5. ŠOBÁŇOVÁ, Petra: Edukační potenciál muzea. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012. ISBN 978-80-244-3034-8. WOOLF, Felicity. Partnerships for learning: A guide to evaluating arts education projects [online]. Londýn: Arts Council England, 2004, [cit. 2021-09-01]. ISBN 0-7287-0791-8. Dostupné z: https://southeastmuseums.org/wp-content/uploads/PDF/Arts_Council___evaluation_Felicity_Wolf.pdf. |
|
||
Last update: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (30.12.2021)
Obsah: 1. Příklady dobré praxe 2. Lektorské dovednosti 3. PR a marketirng kulturní institucí, dotační příležitosti 4. Příprava edukačního projektu 5. Realizace a vyhodnocení projektu (vč. PR, zpracování projektové dokumentace a prezentace výsledků) 6. Reflexe a zhodnocení týmové spolupráce, resp. individuálního pokroku |