|
|
|
||
Last update: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (14.02.2022)
|
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (20.01.2023)
Přímá výuka: 24 hodin Doba očekávané přípravy na 1 cvičení: 2 hodiny Samostudium literatury a práce se studijními materiály (za semestr): 10 hodin Plnění průběžných úkolů (za semestr): 10 hodin Semestrální práce + příprava na zkoušku: 10 hodin |
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (20.01.2023)
Povinná literatura: FULKOVÁ, M. Diskurs umění a vzdělávání. Jinočany: H&H, 2008. KITZBERGEROVÁ. L. Didaktika výtvarné výchovy. Praha: PedF UK 2014. ISBN 978-80-7290-667-3(elektronický text). Základní literatura: CIKÁNOVÁ, K. Kreslete si s námi. Praha, Aventinum 1992,1997. CIKÁNOVÁ, K.: Malujte si s námi. Praha, Aventinum, 1993,1996. HAZUKOVÁ, H., DVOŘÁKOVÁ, D., Situace ve výtvarné výchově. Liberec: PedF TUL, 2002. FULKOVÁ, M.; SLAVÍK, J.; NOVOTNÁ, M.: Výtvarná výchova 6. - 7., 8. - 9. roč. (učebnice). HAZUKOVÁ, H., DVOŘÁKOVÁ, D., Učitelovo rozhodování v situacích výtvarné výchovy. Liberec: PedF TUL, 2002. JAŠURKOVÁ, P. Nápadník do hodin výtvarné výchovy. Brno: Edika, 2015. ROESELOVÁ,V. Námět ve výtvarné výchově. Praha, Sarah, 1995. ROESELOVÁ,V. Řady a projekty ve výtvarné výchově. Praha, Sarah, 1997. SLAVÍK, J., ŠTECH, S., CHRZ, V. Tvorba jako způsob poznávání. Praha: Karolinum, 2013. TULLET, H. Art workshops for children. New York: Phaidon, 2015. |
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (20.01.2023)
Develop a series of proposals for reflective art activities. Complete sub-tasks in seminars. Actively participate in teaching. |
|
||
Last update: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (23.01.2024)
1. Základní didaktické kategorie a jejich funkce. |
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (20.01.2023)
Completing the course successfully: continuous completion of partial tasks, active participation in the class. The examination will take place in the form of a colloquial discussion of a set of reflective art activities. |