|
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Vasilis Teodoridis, Ph.D. (24.08.2020)
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Vasilis Teodoridis, Ph.D. (24.08.2020)
Základní literatura: BENDL, S. (2011). Kázeňské problémy ve škole. Aktualizované a doplněné vydání. Praha : Triton. BENDL, S. a kol. (2015). Vychovatelství. Učebnice teoretických základů oboru. Praha : Grada. HRČKA, M. (2001). Sociální deviace. Praha : SLON. HUSÉN, T.; POSTLETHWAITE, T.N. (1994). The International Encyclopedia of Education. New York : Pergamon Press. KELLER, J.; TVRDÝ, L. (2008). Vzdělanostní společnost? Chrám, výtah a pojišťovna. Praha : SLON. PELIKÁN, J. (1995). Výchova jako teoretický problém. Ostrava : Amosium. PRŮCHA, J. (2001). Multikulturní výchova. Praha : ISV. RAMSEY, P. G., WILLIAMS, L. R. and VOLD, E. B. (2003). Multicultural Education: A Source Book, Second Edition. SOKOL, J. (2002). Filosofická antropologie. Praha : Portál. TRAIN, A. (2001). Nejčastější poruchy chování dětí. Praha : Portál. URBAN, L., DUBSKÝ, J. (2012). Sociální deviace. 2. rozšířené vydání. Plzeň : Aleš Čeněk, s. r. o. WRÓBEL, A. (2008). Výchova a manipulace. Praha : Grada. ZVÍROTSKÝ, M. (2020). Sebevýchova. Teorie a praxe pedagogického ovlivňování sebe sama. Praha : Grada.
Doporučená literatura: BENDL, S.; HANUŠOVÁ, J.; LINKOVÁ, M. (2016). Žák s problémovým chováním: cesta institucionální pomoci. Praha : TRITON. BLÍŽKOVSKÝ, B. (1992). Systémová pedagogika: pro studium a tvůrčí praxi. Ostrava : Amosium servis. BUCCI, T. T. (2002). Paradigm Parallel Pedagogy: The Significance of Parallel Paradigms. The Journal of Educational Thought (JET) / Revue de la Pensée Éducative [online]. 36(1), 69 [cit. 2020-08-23]. BUSS, S. (2005). Valuing Autonomy and Respecting Persons: Manipulation, Seduction, and the Basis of Moral Constraints. In Ethics: An International Journal of Social, Political, and Legal Philosophy 2005 January; 115(2): 195-235. DOULÍK, P., ŠKODA, J. and ROVŇANOVÁ, L. (2018). Comparison of a School Class Climate in a Traditional and an Alternative School. International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences [online]. 2018, 5, 123-130 [cit. 2020-08-23]. DOI: 10.5593/sgemsocial2018/3.4. ISSN 23675659. HAVLÍK, J.; KOŤA, J. (2002). Sociologie výchovy a školy. Praha : Portál. HELUS, Z. (2001). Úvod do sociální psychologie (Aktualizovaná témata pro studující učitelství). Praha: UK v Praze - Pedagogická fakulta. HORNEY, K. (2014). Self-analysis. New York : Routlege. MÍČEK, L. (1988). Sebevýchova. Praha : SPN. ODELL, J. D. Medical Treatment of ADHD: A Practical Guide for Clinicians, Counselors, and Parents (2020). New York : Routledge. PAŘÍZEK, V. (1996). Základy obecné pedagogiky. Praha : PedF UK v Praze. RASMUSSEN, M. and Washington ASSOCIATION FOR CHILDHOOD EDUCATION INTERNATIONAL (1958). Space, Arrangement, Beauty in School [online]. [cit. 2020-08-23]. VALIŠOVÁ, A.; KASÍKOVÁ, H. a kol. (2011). Pedagogika pro učitele. 2., rozšířené a aktualizované vydání. Praha : Grada. WASNOCK, D. P. (2010). Classroom Environment: Emphasis on Seating Arrangement. Thesis. St. John Fisher College. Mathematical and Computing Sciences Masters. |