SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
Digital tools for education, creation of educational media - OPBZ00119C
Title: Digitální nástroje pro vzdělávání, tvorba vzdělávacích médií
Guaranteed by: Studijní oddělení (41-STUD)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2021
Semester: summer
E-Credits: 4
Examination process: summer s.:
Hours per week, examination: summer s.:1/1, Ex [HS]
Capacity: unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: not taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
Annotation - Czech
Last update: Mgr. Petr Svoboda (05.10.2022)
1) Vývoj tématu (Creative Idea) V této úvodní části se pokoušíme iniciovat a vyvinout silnou a přesvědčivou myšlenku / téma projektu, a rozhodnout se o žánru a cílové skupině projektu. 2) Vývoj tématu (Creative Idea) II Dále rozvineme volbu tématu, a to v aspektech kreativních. 3) Vývoj tématu (Creative Idea) III Nyní probereme tvorbu / volbu tématu z hledisek marketingových. 4) Vývoj námětu V této části je nutné přejít od úvodního tématu (Creative Idea) k námětu. Tvorba námětu je veledůležitým dalším krokem v tvůrčí práci, neboť dává tématu již rozpracovanou, konkrétní, autorskou podobu. Rozšířený námět lze již také autorskoprávně ochránit. Závěrečná prezentace námětu, alternativně Cover Letter. 5) Vývoj námětu II Další prezentace (nyní již oponovaných) rozšířených námětů, ve druhých, popř. třetích verzích. 6) Přípravné práce Přípravnými pracemi (pre-production) rozumíme tu část práce před realizací projektu, kdy je zapotřebí a. dokončit vývoj námětu a připravit (bodový) scénář b. připravit časový plán realizace projektu včetně plánu jeho propagace c. připravit rozpočet projektu včetně plánu financování jeho nákladů d. dát dohromady realizační a propagační tým (štáb) projektu. e. Bodový scénář, scénosled, scénář f. Rozpočet 7) Přípravné práce IV Natáčecí plán 8) Realizace, Distribuce U všech projektů chceme vidět rozpracovaný předběžný harmonogram jejich realizace a distribuce. Realizací rozumíme předběžný plán natáčecího a dokončovacího (postprodukčního) období, distribucí uvedení nejenom školní, ale ideálně i mimoškolní (zveřejnění festivalové, na sociálních sítích, v komerční či nekomerční distribuci televizní, VoD, v kině atp.). Nebojte se prosím být v tomto ohledu optimističtí, ambiciózní. 9) Marketingový plán, Propagace U všech projektů očekáváme stručnou představu o propagační strategii a cílové skupině pro komunikaci. 10) Závěr kurzu, výsledky práce V závěru kurzu prosím do poslední odevzdávky nahrajte všechny vaše přípravy v jejich finální podobě. Sem patří např. ppt prezentace projektu jako celku, popř. všechny další doprovodné soubory (např. videomoodbordy).
Course completion requirements - Czech
Last update: Mgr. Petr Svoboda (05.10.2022)

jednodenní seminář, zápočet za aktivní účast na semináři

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html