|
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
Studenti analyzují vybranou strategii podpory zdraví z pohledu vybraných zařízení. Studenti zhodnotí význam meziresortní spolupráce v oblasti podpory zdraví. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 47 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe 20 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 2 hodiny, práce se studijními materiály (za celý semestr) 6 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 13 hodin. Tvorba seminární práce 8 hodin. Příprava na zápočet 2 hodiny. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
Havlínová, M., kopřiva, P., & a kol. (2011). Program podpory zdraví ve škole. Praha: Portál. Kaplánek, M. a kol. (2017). Volný čas a jeho význam ve výchově. Praha: Portál. Kopřiva, K. (2013). Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál. Matoušek, O. a kol. (2014). Podpora rodiny: manuál pro pomáhající profese. Praha: Portál. Nejedlá, M, a kol. (2015). Škola podporující zdraví. Univerzita Karlova, 1.lékařská fakulta Klinika adiktologie. Úlehla, I. (2005). Umění pomáhat. Praha: Sociologické nakladatelství. Vodáčková, D. a kol. (2012). Krizová intervence. Praha: Portál. https://www.podporainkluze.cz |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
Přehled výukových témat: Komunitní programy podpory zdraví 1. Aktivity ve volnočasových zařízeních, školních klubech, komunitních centrech, rodinných a mateřských centrech, pro utváření zdravotní gramotnosti. |