|
|
|
||
Last update: PaedDr. Ivan Přibyl (23.05.2019)
|
|
||
Last update: PaedDr. Ivan Přibyl (22.05.2019)
Seznámení s možnostmi a zásadami tělesných cvičení v přírodě v interakci s rozvojem kognitivním, emočním a sociálním. |
|
||
Last update: Mgr. Martin Pádivý (09.09.2022)
V případě omezení prezenční výuky část předmětu proběhne na základě online zadání. Link bude v předstihu zaslán. Přímá výuka 24 hodin Pohybová příprava 15 hodin Dovednostní příprava 15 hodin Samostudium 10 hodin Příprava na zápočet 10 hodin |
|
||
Last update: PaedDr. Ivan Přibyl (22.05.2019)
Neumann, J. a kol. Turistika s sporty v přírodě. Praha: Portál,2000. Kirchner,J. Hnízdil,J. Orientační hry nejen do přírody. Praha: Grada, 2000. |
|
||
Last update: PaedDr. Ivan Přibyl (22.05.2019)
Zásady pobytu a pohybu v přírodě. Význam cvičení a her v přírodě. Využití terénu a přírodních překážek. Bezpečnostní pravidla a úrazová prevence. Pomůcky pro hry a cvičení v přírodě. "Tělocvična v přírodě". Klasifikace her a cvičení v přírodě. Obsah a formy cvičebních jednotek. Zásobník cviků a her. Metodika vedení skupiny cvičenců. Práce s jednotlivcem. Cvičení v různém prostředí (hřiště, terén, voda). Různé druhy her (pohybové, dovednostní, bojové, s pomůckami). Cvičení přirozená, účelová, zdravotně zaměřená. Léčebné cvičební systémy. Východní cvičební směry (tai-chi). |
|
||
Last update: PaedDr. Ivan Přibyl (22.05.2019)
Aktivní účast, účast na přípravě a organizaci her. |