|
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Last update: Ivana Hubalová (06.12.2017)
Cílem předmětu je umožnit studentům propojovat teoretické znalosti a dovednosti osvojené ve výuce odborných předmětů s osobními zkušenostmi získanými v průběhu oborové praxe v prostředí inkluzivní školy. Řízenou reflexí jsou studenti speciální pedagogiky vedeni k identifikaci náročných situací žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve společném vzdělávání na základní škole.
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (29.10.2019)
BARTOŇOVÁ, M., PIPEKOVÁ, J. Manual for Educational Practice: Theory and Practice. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 141 pp. ISBN 9788021054974. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (08.10.2018)
Program kurzu je postaven na reflexi praktického působení studentů v prostředí inkluzivní základní školy, kde studenti uplatňují své teoretické znalosti a získávají nové zkušenosti s realitou profese. Studenti se učí pomáhat žákovi v přímé práci při mimoškolní aktivitě vedoucí k lepšímu zvládnutí aktuálního učiva a k podpoření oslabené funkce žáka. Studenti při plánování aktivity vycházejí z baterie testů, které zajišťují vstupní audit žákových silných a slabých stránek v kontextu školní práce a přípravy na ni. Zkušenosti z práce s vybranými žáky se specifickými vzdělávacími potřebami jsou následně předmětem společné diskuse i osobní reflexe. Významnou součástí semináře je supervize, která vede studenty k hlubšímu porozumění dané problematiky. Reflexe plnění zadaných úkolů: - provedení testování a individuální práce s žákem, využívání testových úloh - příprava a realizace podpůrné aktivity cílenou na posílení osobnostních kompetencí žáka - posílení žáka v předmětech, které určí jeho učitel Rozpis termínů reflektované oborové praxe I.
17.12. – kontrola a doložení praxe v předmětu Program řízené reflexe R 209 od 14:30 hod do 16 hodin. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (30.10.2019)
2x participation in a discussion seminar with mentors. |