|
|
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.11.2010)
|
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.11.2010)
The goal of the subject is to give an overview of lay and professional homecare basics. |
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.11.2010)
HRODEK, O. Pediatrie. 1. vyd. Praha : Galén, 2002, 767 s. ISBN 80-7262-178-5 CHALUPOVÁ-KARLOVSKÁ, V. Somatologie: anatomie a fyziologie člověka: 630 testovaných otázek a odpovědí. 1. vyd. Olomouc : Nakladatelství Olomouc, 2006. 156 s. ISBN 80-7182-187-X JAROŠOVÁ, D. Péče o seniory. 1. vyd. Ostrava : Ostravská univerzita, 2006. 12 s. ISBN 80-7368-110-2 KALVACH, Z. Geriatrie a gerontologie. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. 861 s. ISBN 80-247-0548-6 KŘIVOHLAVÝ, J. Psychologie nemoci. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. 198 s. ISBN 80-247-0179-0 MISCONIOVÁ, B.; PRŮŠA, L.; VOSTROVSKÁ H. Integrovaná domácí sociálně zdravotní péče. 1. vyd. Praha : Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, 2003. 20 s. ISBN 80-239-0959-2 MORSCHLOVÁ, L. Využití moderní techniky v ošetřovatelství a pečovatelství. Praha : EuroProfis, 2007. 60 s. ISBN 978-80-239-8839-0 TRACHTOVÁ, E. aj. Potřeby nemocného v ošetřovatelském procesu. 2. vyd. Brno: Institut pro další vzdělávání pracovníků ve zdravotnictví, 2001. 186 s. ISBN 80-7013-324-8 ZAHÁLKOVÁ, M. Pediatrie pro speciální pedagogy. 3. vyd. Brno : Masarykova univerzita, 2005. 91 s. ISBN 80-210-3811-X |
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (02.07.2012)
Požadavky ke klasifikovanému zápočtu: aktivní účast na seminářích, úspěšné absolvování zápočtového testu (min. 75 %). Opravný termín pro získání klasifikovaného zápočtu: pokud student/studentka neuspěje v prvním termínu pro získání klasifikovaného zápočtu, má již pouze jeden opravný termín. V opravném termínu opět bude absolvovat písemný test, kde musí splnit úspěšnost min. v 75 %. |
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.11.2010)
1. Home care and primary care. 2. Terminology - Home care - Home help - Comprehensive home care. 3. Home care - Act on social services. 4. Treatment for children and seniors. |