|
|
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.10.2012)
|
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.10.2012)
Aim of the course is to introduce the basic methods of social personality development. |
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (17.10.2012)
ČÁP, J.; MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha : Portál, 2001. 655 s. ISBN 80-7178-463-X. CANFIELD, J.; SICCONE, F. Hry pro výchovu k odpovědnosti a sebedůvěře. Praha : Portál, 1998. 384 s. ISBN 80-7178-194-0. EYRE, L.; EYRE, R. Jak naučit děti hodnotám. Praha : Portál, 2000. 156 s. ISBN 80-7178-360-9 HOPPE, S.; HOPPE, H.; KRABEL, J. Sociálně psychologické hry pro dospívající. Praha : Portál, 2001. 197 s. ISBN 80-7178-434-6. KARNSOVÁ, M. Jak budovat dobrý vztah mezi učitelem a žákem: zásady a cvičení. Praha : Portál, 1995. 151 s. ISBN 80-7178-032-4. KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha : Portál, 1997. 147 s. ISBN 80-7178-167-3 KOMÁRKOVÁ, R. aj. Aplikovaná sociální psychologie III: sociálně psychologický výcvik. Praha : Grada, 2001. 224 s. ISBN 80-247-0180-4. KRATOCHVÍL, S. Skupinová psychoterapie v praxi. Praha : Galén, 2005. 297 s. ISBN 80-7262-347-8 PORTMANNOVÁ, R.; SCHNEIDEROVÁ, E. Hry zaměřené na zvýšení koncentrace a uvolnění. Praha : Portál, 1995. 71 s. ISBN 80-7178-043-X. VALIŠOVÁ, A. Asertivita v rodině a ve škole aneb zásady přímého jednání mezi dětmi, rodiči a učiteli. Jinočany : H+H, 1998. 181 s. ISBN 80-86022-41-2. VÝROST, S.; SLAMĚNÍK, I. Aplikovaná sociální psychologie I. Praha : Portál, 1998. 383 s. ISBN 80-7178-269-6. VÝROST, S.; SLAMĚNÍK, I. Aplikovaná sociální psychologie II. Praha : Grada, 2001. 260 s. ISBN 80-247-0042-5. |
|
||
Last update: KUCIREK/PEDF.CUNI.CZ (06.09.2012)
Požadavky ke klasifikovanému zápočtu: - minimální účast 75 %, - úspěšné absolvování zápočtového testu (75 %). Pokud student neuspěje v první testu, bude vypsán pouze jeden opravný termín (úspěšnost 75 %). |
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.10.2012)
1. Creating a positive psychosocial climate in children and youth group. 2. Workshop - strengthening the social skills needed to cope with stressful situations in personal life, in educational work and aslo in work with clients. 3. Socio-ethical dramatic games usable within broker of educational programs. |