Last update: REZNICEK/PEDF.CUNI.CZ (12.01.2012)
elus,Z. (1982: Pojetí žáka a perspektivy osobnosti. SPN.Praha.
Helus, Z. (1986): Edukační prostředí a účinnost vzdělávacího procesu. Životné prostredie,20:(6):289-291.
Helus,Z.(1988): Interakce učitel-žák jako faktor vzdělávací aktivity.Pedagogika.Praha.
Bláha, A., I.(1948): Ethika jako věda. Atlantis. Brno .
Doležalová,J., Lašek,J.(2002): Vybraná témata z pedagogiky a psychologie. Gaudeamus. Hradec Králové.
Komenský,J.,A.( 1930):Didaktika velká. Dědictví Komenského. Praha.
Matějček,Z. Dytrych, Z.(1994): Děti, rodina a stres. Galén, Praha.
Satirová ,V.(1994:) Kniha o rodině. Svan. Praha.
Peseschkian,N.(1999): Příběhy jako klíč k dětské duši. Portál. Praha .
Matějček,Z.(1999): Co děti potřebují nejvíc. Portál. Praha.
Mádrová, E. (1998): Zkuste být dítětem. Portál. Praha.
Helus,Z.(1982):Pojetí žáka a perspektivy společnosti. SPN Praha.
Helus,Z.(1987: Vyznat se v dětech..SPN. Praha.
Matejček,Z., Pokorná,M.(1998): Radosti a strasti H+H. Prah.
Coleman,R., Gilles,B. (2001): 525 způsobů jak se stát lepším manažerem. Management Press.
Skoblík,J.(1997):Přehled křesťanské etiky.Karolinum. Praha.
ISBN 80-7184-357-1
Čáp, J,. Mareš, J.(2001):Psychologie pro učitele. Portál. Praha.
ISBN 80-7178-463-X
Vágnerová, M.: Psychologie školního dítěte. Praha :Karolinum, 1997
Ondráčková,J.:Co je úmluva o právech dítěte. Český Helsinský výbor. Praha 1996
Lorenz,K.(1990): 8 smrtelných hříchů Panorama.Praha.
Lewis,D (1995): Tajemná řeč těla. Victoria publishing.Praha.
Pelikán, J. (1998): Základy empirických výzkumů pedagogických jevů. Karolinum. Praha.
Guth, J. (1915): Společenský katechismus. Grégr a syn. Praha
Rieger,Z.(2000): Jak vidíme děti. Kurs RIAPS (nepublikováno)