|
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (31.01.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (31.01.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (04.01.2022)
Předmět má 4 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 106 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu cvičení 10 minut, doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe 40 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 10 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 9 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 19 hodin. Seminární práce 11 hodin, příprava na zápočet a zápočet 3 hodiny. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (31.01.2022)
KASÍKOVÁ, H. (2007). Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál. KOVAŘÍKOVÁ,M.; MARÁDOVÁ,E. (2020). Didaktika výchovy ke zdraví a bezpečí v kontextu kurikulární reformy a učitelského vzdělávání. PedfUK. VALIŠOVA,A.; KOVAŘÍKOVÁ,M. (2021). Obecná didaktika a její širší pedagogické souvislosti. Grada. MARÁDOVÁ, E. (2006). Školní vzdělávací program. Výchova ke zdraví. Praha: Fortuna. MARÁDOVÁ E. (2014). Vybrané kapitoly z didaktiky výchovy ke zdraví. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. MŠMT (2013). Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, platný od 1.9.2013. Praha : MŠMT. OBST, O.& KALHOUST, Z. (2002). Školní didaktika. Praha: Portál. PETTY, G. (2013). Moderní vyučování. Portál. SLAVÍK, J. (1999). Hodnocení v současné škole. Praha: Portál. Učebnice používané pro výuku výchovy ke zdraví. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (31.01.2022)
1. Introduction to the assigned faculty school and requirements for practice. 2. Student's rights and obligations in practice. 3. Creation of branch portfolio from practice. 4. Didactic analysis of the curriculum. 5. Analysis of available textbooks. 6. Reflections on practice. 7. Working with a portfolio. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (31.01.2022)
|