|
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (14.06.2018)
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (14.06.2018)
The aim of this course is to introduce students into methodology of writing theses. |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (25.09.2020)
Kurz bude vyučován v reálném čase výuky dle rozvrhu online prostřednictvím apliace MS Teams (výukový blok 2. 10. 2020 od 12.55). Je nutné si naistalovat Office 365 pro studenty , návod zde: Odkaz pro přihlášení do týmu MS Teams bude zde k dispozici 1.10. 2020 |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (29.12.2018)
DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 2011. 372 s. ISBN 978-80-246-1966-8. GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2000. 207 s. ISBN 80-85931-79-6 FERJENČÍK, J. Úvod do metodologie psychologického výzkumu. Jak zkoumat lidskou duši. Praha, Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-815-9 HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat: analýza a metaanalýza dat. Praha : Portál, 2006. 583 s. ISBN 80-7367-123-9 HOLOUŠOVÁ, D.; KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2002. ISBN 80-244-0458-3. PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 2007. ISBN 978-80-7184-569-0. ŠANDEROVÁ, J. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. Praha : Sociologické nakladatelství, 2005. ISBN 978-80-86429-40-3. ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ K. aj. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-313-0 |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (14.06.2018)
1. Characteristics of basic types of pedagogical research. 2. Characteristics of pedagogical, psychological methods and sociological research. 3. Perspectives of selection of suitable topics for bachelor work. 4. Characteristic of gradual steps in preparation of bachelor work. 5. Work with professional literature. 6. Linguistic side of processing a professional text. 7. Content and formal aspects of bachelor work. |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (29.10.2019)
1. Active participation in lessons, submitting tasks to MOODLE, |