|
|
|
||
Last update: PhDr. Lenka Kollerová, Ph.D. (27.01.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Lenka Kollerová, Ph.D. (27.01.2023)
The goal of the class is to introduce students into the basics of social and educational psychology, that are particularly useful for teaching. |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Kollerová, Ph.D. (27.01.2023)
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 75 hodinám. Doba samostudia literatury (za celý semestr) 20 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 30 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 10 hodin. Příprava na závěrečný test 15 hodin. |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Kollerová, Ph.D. (27.01.2023)
HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha : Grada, 2015. ISBN 978-80-247-4674-6. MYERS, D.G. (2016). Sociální psychologie. Brno: Edika. PÁVKOVÁ, J. Psychologie pro pedagogy: Sociální a pedagogická psychologie. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2014. ISBN 978-80-7290-676-5. |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Kollerová, Ph.D. (27.01.2023)
Pro úspěšné zakončení předmětu jsou stanoveny dvě podmínky: 1. odevzdat v Moodle domácí úkol (včas a dle zadání) a 2. splnit v Moodle závěrečný test alespoň na 50 % (odevzdání úkolu je podmínkou pro možnost zapsat se na test). |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Kollerová, Ph.D. (27.01.2023)
The class introduces students into basic topics of social and educational psychology that are relevant for the work of teachers. Study themes: 1. Social perception and attitudes 2. Family, peers, and authorities as sources of social influence 3. Social groups and classrooms as a small social groups 4. Relatiohsips of teachers to students and their parents 5. School achievement - sources of school success and failure 6. Motivation in education |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Kollerová, Ph.D. (27.01.2023)
|