|
|
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
Cílem kurzu je podnítit autonomní myšlení posluchačů, zvýšit jejich intelektuální sebevědomí a odstranit obavy z matematiky. |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (04.10.2022)
Indirect teaching will be supported by Moodle and contact by MicrosoftTeams Study: direct teaching 10 h, self-study, preparation for teaching 65 h, final test preparation 15 h |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
BENTELY, P. J. Kniha o číslech. Praha: Rebo, 2013. ISBN 978-80-255-0649-3. CAROLL, L. Logika hrou. Praha: Pressfoto, 1972. 59-303-70. KASLOVÁ, M. Předmatematické činnosti. Praha: RAABE, 2022. ISBN 978-80-86307-96-1. KASLOVÁ, M. Prelogické myšlení. In E. Fuchs, H. Lišková et al. Rozvoj předmatematických představ u dětí v předškolním věku (76 – 101). Praha: JČMF, 2015. ISBN 978-80-7015-022-1. KASLOVÁ, M. Zebra problem solving for children aged 5-10 years In Quaderni della Diddatica, 4 pp. 2023 KASLOVÁ, M. Transformace v předmatematické gramotnosti. In E. Fuchs, H. Lišková et al. Rozvoj předmatematických představ u dětí v předškolním věku (102-119). Praha: JČMF, 2015. ISBN 978-80-7015-022-1. KASLOVÁ, M. Celek a jeho části. Studijní text pro kurzy ESF. Pardubice: CCS, 2014 (bez ISBN). OPAVA, Z. Matematika kolem nás. Praha: Albatros, 1989. TANSKÁ, N. Co mi řekl semafor. Praha: Albatros, 1988. Učebnice matematiky pro 1. stupeň ZŠ |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
Studenti si dle pokynů vyučujícího před každou výukou prostudují z povinné literatury zadané téma, což se v následující výuce stává východiskem pro diskuzi či test; následná výuka již bude pouze prostudovanou problematiku strukturovat a prohlubovat. |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
Témata: 7) Prvky topologie; labyrinty, jednotažky. |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
a) docházka 100 % (v krajním případě lze nahradit účawstí v kurzu pro prezeční studium) b) aktivní účast ve výuce (připravenost, promyšlenost tématu a schopnost k probnlematice diskutovat, profesně argumentovat) c) vypracování úkolů dle zadání buď k odevzdání prezenčně či do moodlu (u fotodokumentace s dětmi nelze vkládat do Moodlu) na každé prezeční setkání d) úspěšné zvládnutí závěrečného testu nad 65 % |