|
|
|
||
Last update: STEHLIKO (20.05.2019)
|
|
||
Last update: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (06.02.2021)
Pochopit možnosti, podmínky a hranice individualizovaného přístupu ve vyučování matematice k různým typů žáků.
|
|
||
Last update: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (06.02.2021)
Hejný, M. Kuřina, F. Dítě, škola a matematika Materiály na stránkách SUMA (upřesníme na semináři) M. Rendl, N. Vondrová a kol. Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů N. Vondrová, M. Rendl a kol. Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků Úlohy ze soutěže Klokan (kategorie Klokánek a Benjamin) Vzdělávací programy Učebnice pro 1.-5.ročník ZŠ
Další literatura bude uváděna na seminářích
|
|
||
Last update: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (06.02.2021)
Kombinace přednášky s dílnou, Individuální a společné reflexe vyučování za základě ukázek prací žáků.
|
|
||
Last update: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (06.02.2021)
Aktivní účast na cvičení, vypracování úkolů podle pokynů zadaných na cvičeni. V případě distanční výuky je požadována kamera a funkční mikrofon. Odkaz na připojení: https://meet.google.com/uua-yvoa-cep |
|
||
Last update: Mgr. Marie Tichá, CSc. (19.01.2018)
Jak chápeme heterogenitu a diferenciaci. Jak chápeme rozdíly mezi individuálním přístupem a společným vzdělávání Budeme se zabývat možnými cestami individualizace a diferenciace vzdělávání žáků (v tématech vybraných společně se studenty, např. Pravidelnosti a závislosti, úměrnost - tabulky a grafy; Obsah geometrických útvarů na 1. stupni ZŠ; Tvoření úloh - struktura a kontext). Budeme posuzovat možnosti badatelsky orientovaného vzdělávání. Budeme se zamýšlet nad reakcemi učitelů. Pokusíme se hledat možné cesty odstraňování nedostatků a miskoncepcí. |