|
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. (10.05.2007)
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. (10.05.2007)
Hejný, M.: Komunikační a interakční strategie učitele v hodinách matematiky. In: (Eds.) M. Hejný, J. Novotná, N. Stehlíková: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky 1, Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, Praha, 2004, ISBN 80-7290-189-3 (1. sv.) s. 43-61.
Hejný, M.: Chyba jako prvek edukační strategie učitele. In: (Eds.) M. Hejný, J. Novotná, N. Stehlíková: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky 1, Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, Praha, 2004, ISBN 80-7290-189-3(1. sv.) s. 63-80.
Hejný, M.: Mechanizmus poznávacího procesu. In: (Eds.) M. Hejný, J. Novotná, N. Stehlíková: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky 1, Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, Praha, 2004, ISBN 80-7290-189-3(1. sv.) s. 23-42. Vše též na www.suma.jcmf.cz
Hejný, M., Jirotková, D., Kratochvílová, J., Práce s chybou jako strategie rozvoje klíčových kompetencí žáka. Učební text pro ESF. www.suma.jcmf.cz |
|
||
Last update: doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. (10.05.2007)
Obsah: Využívání různých edukačních kontextů i různých technik evidence a analýzy. Různé role v pedagogickém procesu (student - pozorovatel, evidovatel, učitel, pomocný učitel, hodnotitel, diskusní partner, ?) jako nástroj poznávání vlastních schopností, předností i hranic v pedagogické oblasti. |