|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (09.09.2022)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (09.09.2022)
Self-study of literature: 5 hours (semester) Work with study materials: 9 hours (semester) Time devoted to observation of teaching: min. 12 hours (semester) Completion of assignments (time expected for preparation of one seminar and for preparation and reflection on teaching observation) and portfolio/seminar paper: 10 hours (semester) |
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (09.09.2022)
ULIČNÁ, K.; ŽĎÁREK, K. Vidíš, vidím, vidíme? Výuka anglického jazyka na základních a středních školách: videopřípady, 1 díl. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016. ISBN 978-80-88176-09-1. https://publi.cz/books/468/index.html?secured=false#cover ULIČNÁ, K.; ŽĎÁREK, K. Vidíš, vidím, vidíme? Výuka anglického jazyka na základních a středních školách: videopřípady, 2. díl. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017. ISBN 978-80-88176-09-1. https://publi.cz/books/535/index.html?secured=false#cover SCRIVENER, Jim. Learning teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. ISBN 978-0-230-72984-1. GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. RICHARDS, Jack C a Charles LOCKHART. Reflective teaching in second language classrooms. New York, NY, USA: Cambridge University Press, 1994, ISBN 05-214-5803-X. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (09.09.2022)
1. Professional development of student teachers and teachers. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (09.09.2022)
Active participation: faculty seminars and school visits. Assigned tasks. Submission of a professional portfolio. Final interview. |