|
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (14.09.2021)
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
The aim of the course is to provide opportunities to apply didactic skills in practice by means of creating programs focused on health promotion and prevention of social-pathological phenomena among children and young people at basic and high schools. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (14.09.2021)
MARÁDOVÁ,E. KOVAŘÍKOVÁ,M. (2020) Didaktika výchovy ke zdraví a bezpečí. Praha,Pedf UK
VALIŠOVÁ,A. KOVAŘÍKOVÁ,M. (2021) Obecná didkatika v příkladech a cvičeních. Praha, Grada
BELZ, H. & SIEGRIST, M. (2001). Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha: Portál.
KALHOUST, Z.& OBST, O. (2012). Školní didaktika. Praha: Portál.
KOLÁŘ, Z. & VALIŠOVÁ, A. (2009). Analýza vyučování. Praha, Grada.
MAŇÁK, J.& ŠVEC, V. (2003). Výukové metody. Brno: Paido.
MARÁDOVÁ, E. (2014). Vybrané kapitoly z didaktiky výchovy ke zdraví. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
PASCH, M. a kol. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál.
PETTY, G. (2013). Moderní vyučování. Praha: Portál. STRNADOVÁ,A (2011) Tvorba a metodika projektů k podpoře zdraví .ostrava,pedf ŘEHULKA,E,ET AL. (2011) Výchova ke zdraví: podněty ke vzdělávacím oblastem : škola a zdraví pro 21. století, Brno, MU
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (14.09.2021)
Koncepce výchovy ke zdraví v kurikulu gymnaziálního a středoškolského vzdělávání. (transformace očekávaných výstupů a učiva do školních programů vyššího sekundárního vzdělávání. Porovnání strategie podpory zdraví se základní školou. Příklady integrace učiva v tematických plánech předmětů cílených do oblasti výchovy ke zdraví). Metodika tvorby školních programů podpory zdraví a bezpečí. Učebnice Výchovy ke zdraví. Příklady dostupných učebnic, Didaktická analýza učebnic, požadavky na učebnice VkZ. Přehled dostupných didaktických materiálů podle tematických oblastí výchovy ke zdraví a bezpečí. Hodnocení žáků ve výchově ke zdraví a bezpečí. Etické aspekty ve výchově ke zdraví. Etická výchova a další doplňující vzdělávací obory ve vztahu k VkZ. Význam etické výchovy v systému vzdělávání. Reflexe oborové pedagogické praxe na středních školách.
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (26.09.2021)
Ústní zkouška v rozsahu didaktiky I a didaktiky II. Vypracování dílčích úkolů do oborového portfolia. |