|
|
|
||
Last update: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (11.09.2023)
|
|
||
Last update: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (12.10.2021)
Cílem předmětu je rozvíjet oborové didaktické znalosti. |
|
||
Last update: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (12.10.2021)
Literatura:
Canfield, L; Siccone, F. Hry pro výchovu k odpovědnosti a sebedůvěře. Praha: Portál 1998 Canfield, L; Wells, H. Hry pro zlepšení motivace a sebepojetí žáků. Praha: Portál 1995 Cangolosi, James, S. Strategie řízení třídy: jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Vyd. 5. Praha: Portál, 2009. Dvořáková, M.; Stará, J., Dvořák, D.: Prvouka 1. Příručka učitele k učebnici vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět pro základní školy. Plzeň: Fraus 2007. Dvořáková, M.; Stará, J.: Prvouka 1. Učebnice vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět pro základní školy. Plzeň: Fraus 2007. Dvořáková, Michaela. Příspěvek k oborovým didaktikám z perspektivy didaktiky výchovy k občanství. In KUTHAN, R., PELCOVÁ, N., ZICHA, Z. (ed) Kapitoly z didaktiky filosofie, etiky a společenských věd. Studia didactica I. Praha: Univerzita Karlova 2018. ISBN 978-80-7290-981-0. Dvořáková, Michaela; Stará, Jana. Prvouka pro 2. ročník ZŠ, pracovní sešit. 1. vyd. Plzeň: Nakladatelství Fraus, 2008. Dvořáková, Michaela; Stará, Jana. Prvouka pro 2. ročník ZŠ. 1. vyd. Plzeň: Nakladatelství Fraus, 2008. Helus, Z. Dítě v osobnostním pojetí: obrat k dítěti jako výzva a úkol pro učitele i rodiče. Praha: Portál, 2009. Kalhous, Z. Základy školní didaktiky. Olomouc, 1995. Karnsová, M. Jak budovat dobrý vztah mezi učitelem a žákem. Praha: Portál 1994 Kotrba, T., Lacuna, L. Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. Brno: Barrister & Principal, 2011. Kyriacou, Chris. Řešení výchovných problémů ve škole. Praha: Portál, 2005. Pasch, M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 1998. Petty,G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996. Pike, G.; Selbys, D. Cvičení a hry pro globální výchovu I, II. Praha: Portál 2000. PrůchaA, Jan. Multikulturní výchova: příručka (nejen) pro učitele. Praha: Triton, 2006. Silberman, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha: Portál, 1997. Schimunek, F. P. Slovní hodnocení žáků. Praha Portál, 1994. Silberman, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha: Portál, 1997. Solfronk, J. Organizační formy vyučování. Praha: UK PedF, 1994. Solfronk, J. Skupinové vyučování. Praha: UK PedF, 1992. Šišková, T. Menšiny a migranti v České republice. Praha: Portál, 2001. Šišková, T. Výchova k toleranci a proti rasismu. Praha: Portál, 1998. Zicha, Zbyněk. Na cestě tázání po možnosti středoškolské didaktiky filosofie. In KUTHAN, R., PELCOVÁ, N., ZICHA, Z. (ed) Kapitoly z didaktiky filosofie, etiky a společenských věd. Studia didactica I. Praha: Univerzita Karlova 2018. ISBN 978-80-7290-981-0. S214 – 228. |
|
||
Last update: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (12.10.2021)
Obsahová témata: |
|
||
Last update: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (12.10.2021)
Předmět je zakončen odevzdáním portfolia dílčích úkolů a jeho ústní obhajobou. |