|
|
|
||
Last update: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Last update: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
Cílem semináře je zprostředkovat studentům informace, které jim umožní úspěšně absolvovat SZZ a obhajobu závěrečné bakalářské práce na KVV. |
|
||
Last update: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
ECO, U.: Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997 GAVORA, J.: Výzkumné metody v pedagogice. Příručka pro studenty učitelství a výzkumné pracovníky. Brno: PAIDO 1996 HENDL, J.: Kvalitativní výzkum. základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005 MASON, R.: Art Teachers and Action Research. Educational Action Research 13 (4), 2007, pp. 563-579. Czech version: Výtvarní pedagogové a akční výzkum. Transl. Marie Fulková. www.vuppraha.cz MOURA, A.: Art Education as Social Intervention. International Journal of Education through Art. 4 (1), pp. 29 - 43. PELIKÁN, J.: Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha : Karolinum 1998 PRŮCHA, J.: Pedagogický výzkum (Uvedení do teorie a praxe). Praha : UK 1995 SILVERMAN, D.: Jako robiť kvalitatívny výskum. Bratislava: Pegas 2005 SLAVÍK, J.: Mezi osobitostí a normou. In SLAVÍK, J. (ed.): Obory ve škole. Metaanalýza empirických poznatků oborových didaktik. Studia pedagogica 26. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2005. SLAVÍK, J.: Pojem "koncept" v autonomním pojetí výchovy. Pedagogika, 1995, XLV, 4, s. 328 - 338. SLAVÍK, J.; FULKOVÁ, M.: Výzkum a teorie edukačního procesu - slepá skvrna výtvarné výchovy? In Horáček, R.; Zálešák, J. (ed) Veřejnost a kouzlo vizuality. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2008, s. 97-109. ISBN 978-80-210-4722-8 aktuální citační norma |
|
||
Last update: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
seminář |
|
||
Last update: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
účast na prezentacích a diskusích doložení průběžné práce na závěrečné BC práci |
|
||
Last update: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
1) Úvod do kvalitativního výzkumu ve VV (akční výzkum, kvalitativní výzkum, deskripce, interpretace, výzkumný problém, hypotéza, vědecká pravda a etika, výstupy, prezentace). 2) Zásady pro vypracování závěrečných bakalářských prací (metodické pokyny KVV). 3) Zásady pro prezentaci a obhajobu závěrečných bakalářských prací (metodické pokyny KVV). 4) Prezentace uvažování o zadaném tématu, návrh rozpracování tématu do teoretické, výtvarné a pedagogické části, prezentace zdrojů a odborné literatury k tématu.
|
|
||
Last update: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
Podmínkou pro úspěšné zakončení předmětu je: účast na prezentacích a diskuzích v semináři doložení průběžné práce na závěrečné BC práci
|